piątek, 4 listopada 2011

Nauszniki

Hej :) Już coraz lepiej z moim zdrowiem, gardło mnie jeszcze boli, ale nie muszę już leżeć pod kołdrą. Jutro postaram się wstawić już jakąś stylizację. Zaplanowałam też już post gdzie pokażę Wam moją kolekcję biżuterii oraz chce Wam pokazać, co ostatnio ulepiłam z nudów z modeliny ;) jak w tytule posta, pokażę Wam moje nauszniki, które zakupiłam dzisiaj ;) Zaopatrzyłam się również w drugi Carmex, tym razem w tubce wiśniowy. Mam jeden w słoiczku i jest świetny, więc drugi nie zaszkodzi ^^.

nauszniki - H&M 15 zł
Carmex- drogeria Natura 10zł

Ahaa i jeszcze jedno ;) Wczoraj coś mnie wzięło i zrobiłam przegląd w szafie. Powybierałam kilka rzeczy i wystawiłam je na szafa.pl . Możecie tam kupić krótką bluzkę z kokardką i inne rzeczy, więc zapraszam na moją szafę : http://szafa.pl/profil/oliwiaen98.

Jak ktoś nie ma szafy, a chciałby coś zakupić to proszę o kontakt mailem ( mail jest w pasku bocznym po prawo)


Całuski ;*

ps. biorę udział w rozdaniu u Atqa Beauty  . Można wygrać paletę Sleek .! 

13 komentarzy:

  1. Super blog!!!!!!!!!!!!:)

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te nauszniki ! <3
    Jutro też jadę na wyprawę do centrum :3 A tak w sumie , to pogłabyś napisać swój numer gg , bo widzę , że mamy wiele wspólnego ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne nauszniki :D
    dobry jest ten carmex? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. posiadam ten carmex i jest ...pyszny! ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. na szafie podoba mi się jakieś ... 8 rzeczy ;d i zastanawiam się już nad kupnem...

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobne nauszyniki tyle że z new yorkera ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.