niedziela, 20 listopada 2011

Urodzinowo.

Cześć!Na wstępie, chciałam Wam podziękować za życzenia<33 Dzisiaj był part 2 urodzin teraz takie rodzinne :) Akurat dzisiaj są moje 'prawdziwe' urodziny. Czekam jeszcze aż dziewczyny prześlą mi zdjęcia z wczoraj :) Jeżeli nie zgodzą się, by wstawić zdjęcia z nimi, to wstawię moje :) Ale mam nadzieję, że się zgodzą :D Powoli staram się kompletować rzeczy na rozdanie, więc bądźcie czujne! A teraz pokażę Wam dzisiejszy outfit i prezenty, jakie jeszcze dzisiaj dostałam:))))
Sweter- sh
torba- prezent od Magdy <3
kozaki- noname
czapka- H&M
rurki- vero moda/sh
naszyjnik- six










To tyle, ja jeszcze muszę dzisiaj pouczyć się trochę na sprawdziany ;/ 

Enjoy! 

9 komentarzy:

  1. Oooo... skąd jest bluzka z kotkiem? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz cudnie ;*
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wyobraź sobie, że mi się udało i są oryginalne a kupiłam je za 30 zł:O dziewczyna która je sprzedawała potrzebowała pilnie pieniędzy i sprzedawała za bezcen, akurat weszłam chwile po tym jak je wystawiła i mi się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny outfit...
    Ta szara bluzka na ostatnim zdjęciu, świetna...

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepiej by było bez tej czapki, ale fajny sweterek

    http://nathaliephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym mieć taki super styl :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.