środa, 9 listopada 2011

Wymiana :)

Hej dziewczyny :) Moim ostatnim Must Heave'em były pierścionki na dwa palce. Mam dużą kolekcje pierścionków, lecz nie miałam w niej żadnego na dwa palce. Najbardziej chciałam zostać posiadaczką pierścionka wąsy. Siedzę już sporo w domu, więc postanowiłam poszperać na szafie.pl i poszukać takiego oto pierścionka na wymianę. I znalazłam! Dzisiaj przyszła do mnie paczuszka z wymiany z Dominiką :) Oprócz pierścionka moustache, wymieniłam się też na pierścionek z sercami i naszyjnik z wieżą eiffla . Dostałam również 2 gratisy - pierścionek z perełkami, i naszyjnik z drewnianym kwiatkiem, ale tego naszyjnika nie ma na zdjęciu.

Outfity, zaczną się już za kilka dni, jak już wyzdrowieję :D
Aaaa i co do kokardki, to już mi nawet wychodzi, ale mój aparat jest w naprawie, a starym fotki fryzury nie za bardzo wychodzą, ale jak tylko wyjdzie jakieś przyzwoite, to wstawię. Dzisiaj jeszcze spróbuje zrobic takiego dobieranego warkocza, jak z poprzedniej notki, co są takie tęczowe włosy ;3

Buźki ;*





10 komentarzy:

  1. kurcze, ale masz szczescie :3
    chyba tez sobie zaloze konto na szafie. Wszedzie szukam jakis fajnych pierscionkow na 2 palce ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. oj też mi się podobają takie pierścionki na dwa palce ;) no właśnie chyba też jakiś poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to czekamy na outfit :D
    oj ten pierścionek z wąsami jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie wieża i wąsy:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarąbiste dodatki :)

    Zapraszam do mnie :*
    http://nathaliephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. MAsz szczęście;p
    Też musze mieć te "wąsy:;

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.