środa, 16 listopada 2011

Zima ;3

Jakoś dzisiaj się źle czuję ;/  Przyszła do mnie kolejna rzecz z wymiany, ale pokażę ją w najbliższym czasie. Dzisiaj jakoś się zebrałam przed angielskim i zrobiłam zdjęcie outfitu. Prosty, ale ja lubię takie outfity :)
kurtka- H&M
bluzka- stradivarius
torba- sh
komin-?
naszyjnik- wymiana
emu- biedronkowe ;p
nauszniki- H&M




 Aaa, i zapomniałabym Wam powiedzieć, że w piątek powinnam mieć juz aparat z powrotem :)))))

Muszę jeszcze powtórzyć chemię ;/

Buziaczki ;*

12 komentarzy:

  1. śliczna kurtka :) ile kosztowała ?

    OdpowiedzUsuń
  2. ile zapłaciłaś za kurtkę? ciepła?

    OdpowiedzUsuń
  3. super torebunia :)

    Zapraszam do mnie :**
    http://nathaliephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja kocham takie torby, chyba muszę sobie taką sprawić :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne. też mam tą sowę-naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny outfit i mam te same nauszniki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. heh mam taką samą sówkę ;p zapraszam na bloga ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.