czwartek, 15 grudnia 2011

imitacja skóry węża

Hej! Dzisiaj miałam w szkole tylko 2 lekcje i szłam n 11.25 do szkoły, więc postanowiłam, że zrobię zdjęcia dzisiejszego outfit'u . dzisiejsze zestawienie, to sweterek ze wzorem wężowej skóry, rurki, t-shirt, jasnobrązowe kozaki i torba aktówka. Zdjęć dzisiejszego outfitu jest sporo, nie wiem czemu :) Enjoy!
torba - sh
sweterek- all
kozaki - noname
t-shirt - sh
rurki-vero moda/sh
naszyjnik,bransoletka - Jubileo.pl











To tyle :) Zachęcam Was do wzięcia udziału w moim świątecznym rozdaniu :
I na koniec coś, aby wprowadzić blog w świąteczną tematykę:






XoXo ; 3

17 komentarzy:

  1. Cudowny.Moim zdaniem najlepszy ze wszystkich. :D Oczywiście zestaw :) Ja w tym,który wczoraj dodałam też mam sowę ;p Może ciut inną ;) Chcesz to zobacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam też tę sówkę! ;-) iii to moje dwie ulu piosenki bożonarodzeniowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny strój. : )
    mam taki naszyjnik. :D

    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmieniłam nazwę bloga, zaczynam od nowa..od zera i mam nadzieję, że tobie się to spodoba, od niedawna możecie mnie znaleźć pod adresem hoopy-hoopy.blogspot.com. Mam nadzieję, że wpadniesz i skomentujesz ostatnią notkę. Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na mojego bloga : http://poprostunika.blogspot.com/ :)
    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny fotoblog!
    Napewno wpadnę tu jeszcze nie raz, obserwuję:)
    pozdrawiam!!:))
    http://fashionislikeobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tym sweterku. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna torba! :D
    Zapraszam do mnie :)
    http://liveforthemoment-kasskins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie :D
    Wszędzie szukam jakiegoś naszyjnika z sową xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.