niedziela, 18 grudnia 2011

Małe zakupy

Hej :) Przepraszam, że nie napisałam wczoraj, ale miałam ponownie komputer w naprawie. W tej notatce pokażę Wam 2 bransoletki, które dzisiaj kupiłam w Housie.
Ta potrójna kosztowała 15 zł i była promocja, że druga rzecz za 50% więc tą na rzemyczku kupiłam za 5 zł. 



Na koniec chciałam Was zaprosić na moja szafę.pl . Jeśli ktoś nie ma konta na szafie, a chciałby coś zakupić, to proszę pisac na maila: oliwiaen@interia.pl
Wystawiłam dzisiaj na szafę bluzę z Zary :

Pa. ;*


15 komentarzy:

  1. potrójna bransoletka świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  2. planuje kupić ten rzemyk ;)
    i genialna bluza ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne :3
    oj musze pojsc do house.

    OdpowiedzUsuń
  4. witam.

    super blog! :)

    fajnie tu masz .. ;)

    jeżeli ciekawią cię perypetie młodego nastolatka, gorąco zapraszam do siebie.
    myślę, że jako argument posłużę się tym, że jestem chłopakiem.
    a takich na Bloggerze ze świeczką szukać ^^
    mam nadzieję, że znajdziesz tam coś dla siebie.
    jeśli spodoba ci się u mnie, zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    zapraszam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. no w house jest dużo promocji ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. siema ! Świetna ta potrójna ! : O : )
    dodaję się do obserwatorów i liczę na rewanż . Uprzedzam ! Dopiero zaczynam. ; )
    olaa-olaak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy wyniki losowania?!
    nie mogę już dłużej czekać!!! ;> ;P


    joan-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog. ; ) Obserwuję i liczę na rewanż . ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. sweterek jest sliczny!!
    oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie;)
    http://fashionable-alaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie bransoletki jak ta z rzemyka :) super

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne bransoletki i bluzeczka też ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.