czwartek, 8 grudnia 2011

Mikołajki + przesyłka + kolejna panda

Hej dziewczyny :) Przepraszam za brak postów ;/ Ale rozdanie już jest ! I zachęcam do zgłaszania się link--> kliknij klik. Porobiłam zdjęcia i w tej notatce chciałam Wam pokazać Mikołajkowe prezenty, paczkę od sklepu CIAO.pl <--klik link, oraz dzisiejszy zakup, którego nie mogłabym nie zrobić :) A więc przechodzę do zdjęć.
Najpierw prezenty. Dostałam gruby, duży rudy komin: ( na zdjęciu przy okazji mozna zobaczyć mój dzisiejszy outfit.)
Sweterek-GAP 
komin-prezent, 
naszyjnik- Zielony kot
 rurki-vero moda/sh

Dostałam też zestaw z H&M'u balsam do ust i perfumki: ( jak będziecie chcieli, to mogę napisać ich recenzje, piszcie w komentarzach :) )


A teraz przesyłka od strony http://ciao.pl/ : Dostałam próbki glinek oraz korektor do twarzy. Już niedługo recenzje!

Oraz czapke, którą dzisiaj kupiłam koło mnie w sklepie za 27 zł :)))

Jutro nie mam lekcji . Jak dobrze! Idę z klasa do kina na ,,Listy do M". Byłyście juz na nim? Jak wrażenia?
Enjoy!

ps. biorę udział w rozdaniu u Aieea <-- klik 

18 komentarzy:

  1. świetna czapucha :D
    zapraszam do mnie będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. boski komin ;D i czapka też ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny strój :D
    ja też jutro idę na ten film :p

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne ;)
    byłam podobało mi się ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. bejsbolówka 90zł +wysyłka ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. koniecznie napisz recenzję produktów z H&M'u!

    OdpowiedzUsuń
  7. napisz recenzję .;D , fajna czapa.! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny szalik, bardzo ładny ma kolor ;)

    zuki-berlin.blogspot.com
    wpadnij, jeśli chcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładne zestawienie ciuszków ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam podobną czapkę ;)

    pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wyglądasz . a ja nadal szukam jakiegoś fajnego komina . a czapka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. swetrek który masz w ouficie jest obłędny !
    czapeczka również śliczna ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny outfit!
    zapraszam do siebie http://maarch8th.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.