wtorek, 27 grudnia 2011

Prezenty

Hej :) Święta, święta i po świętach ! Bardzo szybko zleciało. Ale jakoś tegoroczne święta nie miały takiej świątecznej atmosfery ;/ No cóż, ale i tak było miło. Pokażę Wam teraz prezenty jakie dostałam:

 <333 Stradivarius



Cherokee
 
Na dniach dodam recenzję korektoru, jaki dostałam od strony http://ciao.pl/. A teraz chciałam Was poinformować, że na stronie http://ciao.pl/ zaszło dużo zmian! Ostatnio ruszyła nowa odsłona drogerii internetowej ciao.pl! Zmieniony layout, profesjonalne opisy produktów tworzone przez mgr kosmetolog, ciekawe artykuły i bezpłatne porady specjalistów – wszystko to znajdziecie w nowym ciao!

Z tej okazji ciao.pl przygotowało dla Was konkurs! Szczegóły konkursu na ich facebooku: http://www.facebook.com/ciaopl Znajdziecie tam również aktualne informacje o ciekawych promocjach i nowościach w naszej ofercie.

Dodatkowo do końca roku z okazji startu nowego Ciao mamy dla was 10% rabatu na wszystkie produkty! Przy dokonywaniu zakupu wystarczy wpisać kod rabatowy: „noweciao”.

Enjoy!

24 komentarze:

  1. Mam ten balsam, jest świetny. Idealnie nawilża skórę i pięknie pachnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prezenty bardzo fajne, torebka jest b.ładna :)

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna torba!
    Można wiedzieć skąd?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna torba! też bym sobie taką kupiła! :D
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się bluzka i torba.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne prezenty ;)
    b. ładna torba ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prezenty, torba rewelka :)
    Pozdrawiam, Emily.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super te prezenty. Czytam twój blog od niedawna i jestem nim zachwycona ;)Zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też dostałam kartę do H&M :D

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuje ;) i licze na rewanz
    swietny blog ;)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacja - torba i bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne prezenty :) najbardziej chyba jednak ucieszyłaby mnie karta h&m :)

    OdpowiedzUsuń
  13. aaa i obserwuję, zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.