wtorek, 13 grudnia 2011

stylizacja+przesyłka+zakup

Hej dziewczyny! Dzisiaj chce Wam pokazać moją ostatnią stylizację, wczorajszą przesyłkę od Elf Kosmetik  <---klik oraz mój niedzielny zakup. Więc przechodzę do zdjęć:
sweter - ?
spodnie - allegro TB <--klik
naszyjnik- tally weijl
buty- noname
bluzka- amisu
apaszka - sh









Ostatnio byłam na zakupach i wstąpiłam do empiku, a tam zobaczyłam drewniany stojaczek i od razu pomyślałam o stojaku na moje bransoletki! 


I na koniec wczorajsza przesyłka od firmy Elf kosmetik. Otrzymałam mineralny puder. Jak na razie bardzo dobre wrażenia, bo puder ma 4 odcienie, więc będę mogła dopasować odpowiedni. Wkrótce recenzja! A teraz zdjęcie:
XoXo  .

edit. Ps. Przypominam o rozdaniu!!!! Wystarczy kliknąć w zdjęcie, które jest na górze w pasku bocznym!!!!

22 komentarze:

  1. Ale dużo bransoletek .. mooc ^^
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ten stojaczek. muszę wstąpic do empika :)
    fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. CHARLOTTE : z chęcią wpadnę, ale podaj mi link do bloga, bo masz niedostępny profil. A co do bransoletek, to i tak nie wszystkie, bo ten stojaczek ma 3 haczyki, i jeden jest z tyłu jeszcze zapełniony co go nie widać :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo masz tych bransoletek ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja :) I fajne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam produkty elf'a :)
    no i spodnie mi się bardzo podobają - ten wysoki stan jest fajny.


    zapraszam do oceny mojego pierwszego outfitu:
    nothingbutchickens.blogspot.com

    zależy mi na szczerości ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie, ładnie;)

    http://monika-melanie-myslak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie ładne spodnie :)
    PS. Jeśli chcesz, zapraszam serdecznie na moje rozdanie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do siebie :)
    http://love-bow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, apaszka dodaje uroku ;)

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog . < 33
    zajebiście . ; *** .

    zapraszamy :

    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. w którym sh kupujesz . ? prosze pow . gdzie on jest i wgl . bardzo by chiala go odwiedzic bo sa swietne rzeczy ; ) prosze pow.

    OdpowiedzUsuń
  13. ANONIMOWY : nie mam jednego sh, chodzę po różnych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A GDZIE np . najbardziej lubiane sh dla cb

    OdpowiedzUsuń
  15. A i zapomniałam dodać.Bardzie mi się podoba bez nakrycia :) I zapraszam do siebie,dodałam pierwszą stylizację ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna stylizacja.
    A ten stojaczek mi bardzo przypadł do gustu xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.