czwartek, 1 grudnia 2011

szkolnie

Hej :) Przepraszam Was za brak postów... Mam dwa outfity, więc dzisiaj wstawię jeden,a jutro postaram się drugi. Pokażę wam też spodnie jakie dostałam od TB <-- kliknij . W weekend jadę do galerii i kupie cos na rozdanie, więc może będzie ono już w niedzielę :))) A teraz outfit:
bluza- stradivarius
spodnie - all
buty-all
naszyjnik- house
beret- river island






A teraz spodnie i kolczyk które kupiłam na allegro za 10 zł już z wysyłką za cały komplet!


Enjoy!

ps. zapraszam Was na moją szafę i allegro ( bannery w pasku bocznym)


24 komentarze:

  1. fajowe buty :*

    Zapraszam do mnie :*
    http://nathaliephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne spodnie i kolczyki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęściara. ;> Muszę sobie kupić takie kolczyki. Wiszące nie nadają się wg mnie do szkoły ale takie są po prostu idealne.
    Spodnie też są super ;)

    dinitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się bluza i buty:)
    Może znajdziesz chwilę, żeby stworzyć stylizację z wykorzystaniem czegoś w kolorze czerwonym? Wtedy zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim konkursie:) Szczegóły na blogu;)

    dzastalandia.blogspot.com

    są nagrody:):*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie : ) no i opłacał Ci się zakup <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolczyki i spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, szczególnie zauroczyła mnie bluza i buty ;)

    Widzę również, że zakupy się udały ;)

    + Zapraszam do mnie.
    bizuteryjny-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz ! I te spodnie są super , no i uwielbiam te buty ! ♥

    Obserwuję od dawna , weloveefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. beautiful girl!
    Love your jersey :) !
    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się buty...
    a ogólnie fajny zestaw...

    OdpowiedzUsuń
  11. great causy looks
    have a nice and stylish weekend darling
    come and say Hi, we could start a stylish friendship
    The Dolls Factory

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za komentarz. Obserwuję już od jakiegoś czasu ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam taką bluze ;)

    obserwuję ;)

    zapraszam do mnie na:

    modniejsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dodaję do obserwowanych+ liczę na to samo. Świetne ciuchy ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. swietna bluza ! też się na nią czaiłam :)
    dodaje !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.