czwartek, 22 grudnia 2011

Wigilia klasowa

Hej! Przepraszam za małe zawieszenie, ale przez te 3 dni przed przerwą świąteczną miałam kilka sprawdzianów i musiałam się pouczyć :) Dzisiaj była Wigilia klasowa. Było spoczko :) Święta coraz bliżej :) Dzisiaj chyba zabiorę się za pakowanie prezentów. A teraz pokażę Wam mój dzisiejszy, prosty outfit :)
koszula- sh
pasek-mamy ;p
sweterek- all
rurki-H&M/sh
torba-sh
trampki-conversy
naszyjnik - ZIELONY KOT
pierścionek - KATHERINE









Dzisiaj dostałam też 3 cienie od strony : http://www.eyemajic.com.pl/.
Niebawem recenzja! A już na dniach recenzja korektoru od sklepu ciao.pl
XOXO ;* 


16 komentarzy:

  1. świetnie wyglądałaś ja niestety nie poszłam bo choruje;/:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez mialam dzis wigilie :d
    fajny outfit <3

    OdpowiedzUsuń
  3. thoughtlessness: ja trampki mialam tylko po szkole ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ty znajdujesz te perełki w sh! No po prostu nie wiem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torba <3 cudo:) Pozdrawiam zapraszam do mnie i życzę WESOŁYCH ŚWIĄT:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam na konkurs do mnie
    http://maluutka-blog.blogspot.com/2011/12/konkuuurs-d.html ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zestaw :)
    w wolnej chwili zapraszam do wzięcia udziału w loteriach na moim blogu :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw - lubię takie koszule :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny Zestaw :)

    Życzę wesołych, spokojnych i przede wszystkim spokojnych Świąt Bożego Narodzenia, a Sylwestra - udanego! :)

    + bizuteryjny-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę mi tu ten sweterek nie pasuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.