sobota, 24 grudnia 2011

Wigilia + wyniki świątecznego rozdania

Hej ! Posta na szybko, bo już nie mam siły :) Pokażę Wam mój dzisiejszy outfit i podam wyniki rozdania, a jutro albo pojutrze pokaże Wam prezenty jakie dzisiaj dostałam :) A więc przejdę do zdjęć:
spodnie - TB
bluzka - D.I.Y
kozaki - biedronka
bransoletka - house
torba-sh
komin-prezent
marynarka -C&A
pierścionek - KATHERINE





A teraz...... czas na wyniki rozdania....
generator wylosował liczbę 21
I według moich obliczeń świąteczne rozdanie wygrywa.....
Charlotte!
Proszę o maila z danymi, na jakie mam wysłać nagrodę! Czekam do środy, jeśli się nie zgłosisz, to będę losowała kolejna osobę :)

A tak jeszcze n koniec..
 Wesołych Świąt i szczęśliwego nowego roku !!!!

XoXo. 


16 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta bluzka :):) gratulacje dla szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw ! :)
    Gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny outfit:) gratuluje Charlotte i życze wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę uwierzyc ! Dziękuję ślicznie :)
    Właśnie poszły dane :)

    A i przepiękny zestaw :)Strasznie mi się podoba ta bluzka i komin !

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne spodnie :)
    Zapraszam do mnie :**
    http://nathaliephoto.blogspot.com/2011/12/sara.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy zestaw, świetne spodnie i szal (lub komin :D).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko jest okee poza tym, że masz na sb te buty których nienawidze.. wrr xD

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog! obserwuję, zapraszam do mnie i liczę na to samo;)!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny outfit.. przepiękny komin i cudowna bluzka <33

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jejj śliczny strój a bluzka jest cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.