środa, 28 grudnia 2011

Wyprzedaże

Hej :) Dzisiaj udałam się na małe buszowanie po sklepach, ponieważ rozpoczęły się przeceny. Nie kupiłam dużo rzeczy, ponieważ zbieram pieniądze na zakupy w wakacje w Holandii :) Jeśli chodzi o zakupy, to moim ulubionym sklepem jest H&M, Stradivarius i Bershka właśnie :) Dzisiaj na tych przecenach było tyle ludzi w stradivariusie i bershce i takie kolejki, że szok!Pokaże Wam teraz, co udało mi się upolować:
Stradivarius:
bluzka - 40zł
pierścionek - 10zł



Bershka - 35zł

to tyle moich zakupów :) A skoro w sklepach rozpoczynają się wyprzedaże, to obniżyłam też ceny większości rzeczy na mojej szafie!!! Zapraszam na moją szafę, możecie kupić coś fajnego, za mała cenę! Większość rzeczy mają ceny juz z wysyłką ( proszę sprawdzać w opisie!) 
Jeśli ktoś nie ma konta na szafie, a chciałby coś kupić proszę o kontakt mailowy: oliwiaen@interia.pl.

Dzisiaj przyszły też do mnie wie paczki :
Jedna przesyłka od sklepu MY BEAUTY
A druga to płyta od Eski, jaka wygrałam w ich konkursie ^^:

No więc to tyle :) Jeszcze raz zapraszam Was na moją szafę: http://szafa.pl/profil/oliwiaen98 i zmykam ;*
XoxO.

AAA i jeszcze coś :
% Wielka poświąteczna wyprzedaż w ciao.pl! %
Okres między świętami Bożego Narodzenia a Sylwestrem to czas wyprzedaży. Wielkie obniżki cen nie omijają również naszej drogerii. W ciao.pl od dzisiaj tylko do końca roku (lub do wyczerpania zapasów magazynowych) wysokie rabaty na cały dostępny asortyment! Odwiedźcie nowe ciao i skorzystajcie z rabatów nawet do 65%! Wszystkie produkty są w cenie promocyjnej!
-10 % -20 % -30 % -40 % -50 % -60%

23 komentarze:

  1. Wow.. udało ci się wygrać płyte xD

    Moda-tu-i-teraz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne bluzeczki i pierścionek ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. też dzisiaj byłam na zakupach i powiem ci że takiej kolejki w Stradivariusie nigdy nie widziałam !

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się twoje zakupy :) I o jak fajnie że wygrałaś płytę :)
    Właśnie napisałam do Ciebie mejla :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ciuchy, najbardziej podoba mi się pierścionek :)
    Jeśli chcesz upolować coś jeszcze na wyprzedażach, to zapraszam na mojego bloga, stworzyłam tam cykl o wyprzedażach i codziennie opisuję kilka sklepów :)
    Świetny blog, obserwuję już od dawna :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne ubrania szczególnie pierścionek i ta druga bluzka ;d .obserwuję zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super pierścionek ! :) Ja na ten "szał wyprzedaży" wybieram się dzisiaj :p
    Gratuluję wygranej płyty :d
    zapraszam do sb :) oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super ;) u mnie w galerii też szał zakupów.. zapraszam do mnie
    + obserwuje twój blogi liczę na rewanż ;)
    our-fashion-design.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Faajny blog!!
    Zapraszam do mnie !

    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój ukochany DJ ! <3
    Zapraszam do siebie najnowsza notka z zestawami!
    pozdrawiam, Love-bow <3

    OdpowiedzUsuń
  12. fajniee :)
    bede zagladac :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    http://megg966.blogspot.com/

    obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. od dawna czytam twój blog, jest naprawde super, masz świetny gust! pozdrawiam

    http://allegro.pl/mega-paka-topshop-hm-xs-s-34-36-atmosphere-i2029070899.html

    zapraszam na moją aukcję, na pewno znajdziecie coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, mi się nigdy jeszcze nie udało wygrać nic od Eski :) Zazdroszczę zakupów :P Moje wyprzedażowe łupy nie są aż tak okazałe, ale jeśli chcesz zobaczyć, to zapraszam do siebie na www.live-your-life-like-that.blogspot.com :)) Udanego Sylwestra! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Btw, obserwuję :)) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ta bluzka czarna to w butiku a nie w stardivariusie wstydzisz się ...YYYY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem gdzie ty widziałeś/aś taką bluzkę w butiku. Czemu miałabym sie wstydzić ? To chyba ty zazdrościsz ;/ nawet taka bluzka identyczna jest na stronie stradivariusa.

      Usuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.