poniedziałek, 12 grudnia 2011

Za oknem zimno, ale śniegu za nic..

Hej dziewczyny:) Ostatnio zrobiłam zdjęcia 2 stylizacji, które pokażę w 2 notatkach. Jutro, albo w środę pokażę Wam stylizację z haremkami od TB oraz przesyłkę od firmy Elf, natomiast dzisiaj stylizacja z moją kurtką z Tally Weijl. Kurtkę mam już jakiś czas, ale jest bardzo wygodna, zazwyczaj zakładam ją jak idę na lodowisko :) Nie będę Was zamęczała, więc dodaje zdjęcia:

translate:Hey girl:) Recently I took photos of two styling, which I will show in 2 notes. Tomorrow or Wednesday I'll showyou the styling of haremkami from TB and shipment from the company Elf, and now with my jacket styling withTally Weijl. I already have a jacket for some time, but it is very convenient, usually assume it as I go to the ice rink:) I will not you bleated, so the following photos:

kurtka/jacket - tally weijl
naszyjnik/necklace- tally weijl
spodnie/skinny jeans - bershka
emu- biedronka
szalik/scarf - sh





Jak Wam się podoba?  Kurtka jest ciepła i puchowa, ale nie ogranicza ruchów, dlatego jak dla mnie jest w sam raz na łyżwy, bo nie marznę, a wygodnie sie jeździ :)

How do you like? Jacket is warm and down-filled, but not limited movements, so as for me just in time forskating, because I did not freeze, and rides comfortably :)

Enjoy!

16 komentarzy:

  1. fajna kurteczka właśnie jakiejś szukam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna tylko jakoś wygodniej mi nie z tych śliskich ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kurtka... rzeczywiście wygląda na cieplutką... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny outfit ;) i ta kurtka ;D

    pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehhh ten śnieg coś nie chce się pojawić w tym roku :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję Twojego bloga - jest świetny ! Kurteczka też śliczna ^^. Ja osobiście jestem tutaj nowa - zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, zauważyłam, że bardzo często odwiedzasz lumpeksy. Ja również je uwielbiam i niestety dzięki nim zrobiłam się straszną sknerą. Bo teraz jak wejdę np. do h&m to ciągle myślę sobie, że w sh można znaleźć podobne rzeczy za 8 zł. Bardzo fajne rzeczy znajdujesz. :D

    Ps. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też ani grama śniegu . ; /
    fajna kurtka .; ) + fajny szalik , przyjemny kolorek .;^^

    OdpowiedzUsuń
  9. bez urazy ,ale mi się kurtka,aż tak bardzo nie podoba ;/ Gusta są różne :) Za to masz ładny szalik czy tam komin :p Jak długo jeździsz na łyżwach?Ja się dopiero wczoraj nauczyłam i to dość koślawo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. botki fajne :) MAM TAKIe same :D
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się za bardzo ta kurtka.. pewnie przez ten szlaczek na plecach xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.