niedziela, 22 stycznia 2012

22/01

Hej :) Dzisiaj przybywam do was z kolejną stylizacją ♥  Mam sporo zdjęć-  w domu i na dworze, aby nie zanudzać ciągłymi zdjęciami w domu :) teraz mam nadzieję, że często zdjęcia stylizacji będą robione na dworze, póki jeszcze są ferie ♥Postanowiłam, że połączę legginsy ze skórzanymi wkładkami, które już pojawiły się we wczorajszej stylizacji, rude worker'y, tunikę i moje ostatnie znalezisko z wyprzedaży- luźny sweter. Jako dodatki użyłam łańcucha w kolorze starego złota oraz pierścionek kokardę ♥ A teraz pokażę Wam, jak wszystko prezentuje się w całości.
tunika- sh/ DIY
łańcuch- DIY
legginsy- stradivarius%
sweter- stradivarius%
kozaki- all
pierścionek- six%
nauszniki- H&M
komin- prezent
kurtka- No Name












I mały bonusik : Ja z moją młodszą siostrą :)


I jak Wam się podoba? 
Enjoy! ♥


16 komentarzy:

  1. Ale jesteście podobne. ^^ Świetny ten szal.

    OdpowiedzUsuń
  2. wez sie przestan tak garbic do tych zdjec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie ja Ci się garbie? Ty chyba nigdy zgarbionej osoby nie widziałeś/aś ;/

      Usuń
  3. Na początku nie spodobało mi się zestawienie z tym kominem, ale w wersji "na dworze" wyszło zdecydowanie najlepiej! Super połączenie!

    Pozdrawiamy,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw!
    sama zrobiłaś łańcuch? JAK???
    :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszytsko pięknie, ładnie ale kurtka najlepsza ^^ ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny set : )
    Słodka siostra ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. też się cieszę z new looka - otworzyli go 2 mies. temu w nowym centrum handlowym. :))
    a łańcuch naprawdę fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam:-)
    Świetny blog!:*
    Obserwujemy ?-Ja już pbserwuje a czy ty byś zeczciała?
    Zapraszam i pozdrawiam:
    http://naszblog1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.