czwartek, 12 stycznia 2012

Blog roku

Hej :) Jak mogliście zauważyć, postanowiłam, że wezmę udział w konkursie Blog Roku. Wiem, jest duża konkurencja, ale co mi szkodzi spróbować ♥ A więc, dzisiaj ruszyło głosowanie. Jeśli podoba Wam się mój blog i jest w nim coś, co lubicie, proszę o głosy! Nie dość, że każdy sms, to szansa dla mnie, to dochód z SMS'ów zostanie przekazany na turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych! Koniec głosowania jest 19.01!
Treść sms'a -  H00800
(żeby nie było wątpliwości, to są zera!)
Na nr- 7122
koszt- 1,23zł

Liczę na Was♥ Za każdy oddany głos, dziękuję!

14 komentarzy:

  1. świetną masz tą bluzkę <3
    powodzenia ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł z tym, żeby wartość smsów przeznaczyć na potrzebujących, nie sądzisz? chętnie zagłosuję nawet :)
    Przeglądając Twoje zestawy zakochałam się w czarnej bluzce z panterkowym krzyżem i w sumie nie tylko, dużo genialnych rzeczy masz <3
    pozdrawiam i zapraszam do mnie, może coś się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł i zapraszam do mnie na konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w konkursie :) Oczywiście zagłosuję ponieważ bardzo lubię ten blog. Jestem tu bardzo często i podoba mi się tu. zasługujesz chociażby na czołówkę wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia ;)
    ja tez biorę udział ale nie liczę na wygraną ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia ;>
    ja tez biorę udziałą ale nie licze na wygraną ;D

    pozdrawiam, Aieaa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia :) ja nie biore udziały :) Ale zapraszam do mnie na rozdanie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog

    obserwujemy? <3
    http://podarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O!! Fajnie, że bierzesz udział :) Powodzenia!!
    Jeśli kręci cię sława zapraszam do mnie
    http://jakzostacslawnym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już zagłosowałam.! ; )

    zapraszam do mnie i również proszę o komentarze.!

    OdpowiedzUsuń
  11. życzę powodznia :))

    + zapraszam na konkurs : lovellyberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.