poniedziałek, 23 stycznia 2012

Futrzak

Hej ♥ Dzisiaj rozpoczął się ostatni tydzień ferii ;/ Ale mam zamiar spędzić go równie aktywnie jak poprzedni :). Jutro może wybiorę się do galerii, jak coś kupię, to jutro Wam to pokażę . A dzisiaj chcę Wam pokazać dzisiejszy outfit. Nie jest wymyślny, ale ma to coś w sobie :) Postanowiłam połączyć futrzany sweter z luźnym t-shirt'em, kozakami w stylu worker i rurkami. A jako dodatek założyłam łańcuch z wczorajszej stylizacji. A teraz zobaczcie jak wszystko się prezentuje w całości ♥
t-shirt- sh
sweter-sh
rurki- vero moda/sh
buty-sh
łańcuch - DIY



Oczywiście na dworze miałam kurtkę, tylko zdjęłam ją do zdjęcia.

A, i jeszcze jedna informacja. Jakoś jak założyłam bloga, nie miałam żadnego 'pseudonimu' którym posługiwałam się w bloggowaniu. Postanowiłam, że będę 'Livi' ♥ Może później napiszę Wam od czegoto sie wzięło :)

Może jutro przedstawię Wam nowości od Tally Weijl? Na pewno coś w tym stylu ukaże się w tym tygodniu ♥ 
                                             Love, Livi ♥

7 komentarzy:

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.