poniedziałek, 16 stycznia 2012

Lakiery

Hej dziewczyny♥ Nie ma to, jak miłe zaskoczenie w pierwszy dzień ferii :) Dzisiaj od rana, co chwile sypie śnieg! Byłam z Magdą dziś na dworze, ale tak sypał śnieg, że nie dałam rady zrobić żadnych zdjęć, ale postaram się jutro :) Jutro z dziewczynami do galerii ♥ Może uda mi się coś upolować. A dzisiaj przybywam do Was , aby pokazać Wam mój dzisiejszy zakup- 2 lakiery- firmy Safari i Da Vinci. Muszę przyznać, że pierwszy raz kupiłam te lakiery. Cena kusząca, i czytając różne recenzje wszystkie były pozytywne, więc pomyślałam- czemu nie!
cena- 2,44 nr. 32 a w safari nie ma nr ;c
 oczywiście, już musiałam je wypróbować ;)





Jak Wam się podoba? Powiem Wam, że ten lakier Da Vinci jest taki sam jak safari. Jutro albo pojutrze będzie recenzja pudru of firmy Elf. Już mam zrobione zdjęcia.

I przypominam o głosowaniu na mój blog w konkursie na blog roku!
SMS o treści H00800 ( to sa zera!)
Na nr. 7122

XoXo ♥♥♥

16 komentarzy:

  1. Z tej firmy to mam dużo lakierów i jestem zadowolona. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne odcienie lubię malować takimi do szkoły ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ja akurat Ci powiem, że lakierami safari zachwycona nie byłam niestety ;< ale kolorki mają fajne i Twój mi pasuje ;>

    zapraszam jeśli chcesz na konkursik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. myslalas o założeniu formspring.me ? dużo osob ma do ciebie pytania i uwazam ze twoje konto na tym portalu to dobry pomysl :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, jakoś mało osób ma do mnie pytania, ale założyłam sobie konto na asku: http://ask.fm/oliwia98

      Usuń
  5. Śliczny jest ten różowy, nawet nie znałam takich firm :)

    OdpowiedzUsuń
  6. już dawno używam lakierów z Da vinci i safari i są identyxczne , różnią się tylko nazwą .;)

    OdpowiedzUsuń
  7. w sumie ładnie wyglądają, lubie lakiery safari za niską cene a całkiem dobre sa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam 2 lakiery z safari jeden jasno żółty(czeka na swoją kolej latem ;D) a drugi granatowo brokatowy też jestem z nich zadowolona ;)
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.