sobota, 14 stycznia 2012

Mini haul

Hej :) Ferie uważam za rozpoczęte! Dzisiaj byłam na łyżwach, a później na pizzy,a wczoraj byłam z Paulą w słonecznej, ale jakoś nie było nic ciekawego ;/ Kupiłam czapkę, bo misiek mi się popsuł , a robi się teraz zima . Pokażę Wam teraz, moje małe wczorajsze zakupy.
czapka- Pull&Bear 30zł, pierścionek -SIX 10zł, odzywka- natura -8zł
To zdjęcie najbliżej pokazuje kolor czapki


Hah, dzisiaj ciągle pada śnieg z przerwami ♥♥♥
Mam nadzieję, że choć przez kilka dni ferii utrzyma się taka pogoda


Jutro postaram się dodać zdjęcia mojej nowej garderoby ♥
A, i dzisiaj wieczorem wystawie kilka nowych rzeczy na allegro, i juz kilka wystawiłam. Zapraszam! ( kliknij w logo allegro w pasku bocznym, by przejść na stronę moich aukcji )

Enjoy!

16 komentarzy:

  1. Zazdroszczę śniegu. ^
    Fajna czapka. ;pp

    +Zapraszam do mnie
    the-fashion-and-you.blogspot.com
    Zaobserwowałam twojego liczę na to samo. O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie jeszcze ferii nie ma ...
    a pogoda jak dla mnie nieciekawa bo cały czas wieje wiatr i kurzy...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nie mam ferii ; /
    fajna czapka : )

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie jest duuużo śnieguu <3
    śliczny berecik .;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super czapa :D:D:D:D




    zapraszamy do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również zazdroszczę śniegu , masz fajny gust czapka jest rewelacyjna. Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga . Zaobserwowałam liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez mam już feriee,ale nie ciesze sie ze sniegu,bo przez niego jestem chora :/ Na sam poczatek ferii :(

    Śliczny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam ferie od 30 :D wczoraj udalo mi się zdobyć kolczyki z six'a za 5zl zapraszam do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ferie jakoś 13 lutego :(
    Strasznie zazdroszczę :)
    Ładna czapka :D
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. juz są ;)

    fajny pierścionek ;)

    pozdrawiam, Aieaa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesujący zakup ;D .
    Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten sam pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.