czwartek, 19 stycznia 2012

New clothes♥

Hej dziewczyny ♥ Jak ostatnio mówiłam, byłam na zakupach w galerii i w sh. Teraz pokażę Wam, co kupiłam:
legginsy- stradivarius, pierścionek-six, naszyjnik-cropp




A teraz zdobycze z sh:








Czy słyszałyście o sklepie Vintage shop? Mają oni bardzo dużo świetnych rzeczy, za niewielką cenę. mają oddzielny dział z promocjami, gdzie możecie kupić ubrania już za 15 zł. Możecie tam znaleźć używane rzeczy, jak i nowe! jeśli chcecie odwiedzić ten internetowy sklep, banner przekieruje Was na ich stronę . ( banner znajduje się w pasku bocznym, to ten z musztardową torbą :D)

Na dzisiaj to tyle ;)
XoXo♥

Aaaa, i zapomniałabym :) Założyłam sobie ask'a : http://ask.fm/oliwia98. Jak macie jakieś pytania do mnie, możecie je tam zadawać ! :)

18 komentarzy:

  1. Wooow
    Jakie łaaadne legginsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spodnie.;d
    A łupy z sh też bardzo fajne.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bejsbolówka mmm :):)
    śliczne są te legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tym sklepie, świetny jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko świetne !
    jestem pod wrażeniem łupów z sh ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam ten naszyjnik tez mis się podobał ;D
    koszula ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, zazdroszczę Ci tych legginsów. Widziałam je w sklepie, ale nie było mojego rozmiaru. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ehh u mnie nie ma takich fajnych sh ;< fajne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale perełki wyszperałaś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zakupy ;D
    zapraszam do mnie będzie mi miło jak wpadniesz w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku gdzie ty upolowalas tą bejsbolówkę ? w którym ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG!! Zakochałam się w tym naszyjniku;)

    Ciuszki są ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  13. bluza bejsbolówka i koszula boska !
    jak i naszyjnik ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taki sam sweter, jak ten ostatni, tyle, że złoto-brązowy i też z sh . ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.