środa, 25 stycznia 2012

Nocanka/Trendsetterka

Hej :) Dzisiaj nie mam dla Was żadnego outfitu, ale mam zdjęcia przesyłki,którą otrzymałam od sklepu Nocanka.pl oraz nieco o sklepie trendsetterka.com.
A więc najpierw o trendsetterce. W tym sklepie możecie znaleźć biżuterię, śliczne i oryginalne ubrania, torby , akcesoria oraz dodatki takie jak obrazy wieszaki i inne świetne rzeczy , które są zaprojektowane przez różnych projektantów, dlatego każda z tych rzeczy ma 'to coś' w sobie ♥










To tylko kilka rzeczy z tego sklepu. Jeszcze raz zapraszam na ich stronę!

A teraz przesyłka od sklepu http://www.nocanka.pl/

Niedługo recenzja!
To tyle na dzisiaj.

XoXo.
               Livi ♥


16 komentarzy:

  1. świetny blog :**
    mam pytanie , czy to są "próbki " kosmetyków , które sklep przesyła ci przy rejestracji , czy ty do nich piszesz, czy sama zamawiasz kosmetyki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są próbki. To są normalne kosmetyki, które dostałam w ramach współpracy ;)

      Usuń
  2. a na czym polega ta współpraca :)?

    OdpowiedzUsuń
  3. ALE ŁADNE ! WŁAŚNIE, W JAKI SPOSÓB NAWIĄZAĆ WSPÓŁPRACĘ ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są rzeczy z tego sklepu ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzje ;-) pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wieszaki wymiatają ;) Jeszcze ten kluczyk^^

    OdpowiedzUsuń
  7. kluczyk <3
    jak zawiązałaś współpracę ?

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko jest zajebiste! identycznąsukienkę widzialam na retrome xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Wystarczy, że u mnie klikniesz tam na tym gadżecie "get wigdet" i cię przekieruje do tej strony ;) aklbo gotowy kod ci nawet poda, juz nie pamietam ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezenty, zazdroszczę. :) Może kiedyś też jakieś dostanę, narazie dopiero zaczynam. :) Będę obserwować i zapraszam do mnie - inbluejeans-kasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Trandsetterka ma świetne rzeczy do zaoferowania. ; ) Posiadam od nich kolczyki. ; )

    Obserwuję i zapraszam do mnie. ; D http://taste-of-paradise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.