niedziela, 15 stycznia 2012

Nowa garderoba ♥

Hej dziewczyny! Jak wspomniałam w ostatnim poście, mam nową szafę, a raczej garderobę, którą wam dzisiaj pokażę. Powiem szczerze, że garderoba na zdjęciach wyszła jakaś mała, ale w rzeczywistości jest ona prawie na całą ścianę ( musiałam zostawić kawałek na przejście, bo jest ona przy drzwiach) i ogólnie ona ma 160 szerokości, więc nie wiem czemu na zdjęciach taka wyszła ;/ Ale pokażę Wam zdjęcia, które może choć trochę wam ją przedstawią :) 





 Na samym dole mam na razie tylko kilka par tenisówek i trampek, ale w lato wezmę resztę letnich i dokupię jeszcze kilka pudeł w ikei ♥

Na dzisiaj to tyle, może jutro gdzieś pójdę, to porobię jakieś zdjęcia outfitu w plenerze ...

XoXo♥

ps. zapomniałabym :) Przypominam, że do 19.01 możecie głosować na mojego bloga w konkursie na bloga roku!
SMS o treści - H00800
na nr. 7122
koszt sms - 1,23
cały dochód z sms'ów zostaje przekazany na rehabilitacje dla niepełnosprawnych!
Za wszystkie głosy bardzo dziękuję! Aaaa, i w treści dla pewności to sa zera! ♥

20 komentarzy:

  1. super wszystko poukładane :)
    fajnie to wygląda podoba mi się :)
    i widzę że kiciusiowi też ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie to wygląda, wszystko ładnie na swoim miejscu i pod ręką;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie to wygląda -sama muszę sobie coś sprawić na ciuchy bo mi się już w moje szafki nie mieszczą ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej to jednak podoba mi się kociak :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze taką chciałam mieć. : P
    Zobaczymy może kiedyś. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym chciała taką garderobę;)


    Bardzo fajny blog;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kociak ..

    Zapraszam do mnie. Proszę o przeczytanie i przeanalizowanie całego tekstu. Dziękuję
    http://nathaliephoto.blogspot.com/2012/01/wszystko-kiedys-straci-sens.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Też przydałyby mi się dodatkowe szafki i półki :) Zwłaszcza po tych wyprzedażach, nie wiem już gdzie rzeczy upychać ;) Ciekawy blog - obserwuję i nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. już obserwuję pod nazwą Green;)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna : D
    mam podobnego kotka : )

    OdpowiedzUsuń
  11. it is everything in order
    Amazing!!!
    have a stylish 2012
    The Dolls Factory

    OdpowiedzUsuń
  12. No widze że Lola jest zadowolona z właścicielką :p garderoba świetna :)
    w ferie posty bd codziennie ? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy codziennie, ale na pewno będą częściej niż normalnie :)

      Usuń
  13. podobają mi się takie garderoby i może to super wyglądać w pokoju ale jednak wole tradycyjne szafy bo na takiej garderobie szybciej sie kurzą ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super garderoba :) teraz na pewno będzie Ci łatwiej wszystko znaleźć!
    zapraszam na konkurs na moim blogu (do wygrania karta prezentowa do H&M)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.