niedziela, 1 stycznia 2012

Nowy rok, sushi, allegro, przesyłka

Hej dziewczyny! Jak Wam minął sylwester?  Ja spędziłam go w domu :) Zrobiłam wczoraj też sushi! Pierwszy raz. Jak na pierwsze próby to nie wyszło aż tak źle:) Wczoraj po łyżwach wpadłam na szybko do galerii, żeby poszukać spodni, a znalazłam w H&M sweterek!  Pokażę Wam, co mi wyszło z sushi i co kupiłam. Mam też 2 zdjęcia dzisiejszego outfitu. 
komin-prezent
kurtka-H&M
nauszniki-H&M
spodnie-H&M/sh
bluza-New yorker
kozaki-?






Sweterek z H&M'u przeceniony z 79zł na 30 zł :)

Przed wczoraj otrzymałam też paczuszkę od firmy Nivea.

Chciałam też Wam powiedzieć, że dzisiaj siadłam i powystawiałam paki na allegro! W tych pakach są wszystkie ubrania co miałam na szafie, ale za np. 10 sztuk zapłacicie 40 zł!! Więc zapraszam do obehrzenia moich aukcji na allegro. na pewno każda z Was znajdzie tam coś dla siebie w kuszących cenach!

Enjoy!!



15 komentarzy:

  1. jesli mogę udzielić rady , to powiem tylko, że ryż powinien być równomiernie rozłożony i na nori powinny pozostać marginesy ok 1,5cm. a łosoś ukrojony w pasek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ankyl: dobrze wiedzieć, to była pierwsza próba, więc na drugi raz będę wiedziała :))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi sie podoba ten kominek! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. uuuuu sushi! Szczęśliwego 2012! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałaby kiedyś spróbować sushi :)
    W SCC jest taka restauracja gdzie są jakieś kalmary,krewetki i inne rzeczy i bardzo dużo osób tam kupuje jest też sushi na wynos chyba kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w ogóle sporo ostatnio grzebałam w html bloga, sporo rzeczy dodałam, m.in. właśnie te wyróżnione komentarze:) to jest specjalny kod;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie:)

    www.blogrolle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sushi wyszło super :) Ja też lubię sama je robić i nawkładać tam, wszystko na co mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OOO sushi! W Biedronce kupiłaś produkty do zrobienia? ogólnie takie sushi drogo Cię wyniosło?

    OdpowiedzUsuń
  10. na pewno spodoba Ci się film który opisałam na blogu:) o butach,torebkach, projektantach. coziej !:D cos kochamy najbardzapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne sushi :D że nigdy nie widziałam tego nigdzie :)

    w wolnej chwili zapraszam na mój blog
    http://cosmeticsmyaddiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.