wtorek, 10 stycznia 2012

Outfit'owe podsumowanie :)

Hej :) Jakoś ostatnio nie mam czasu pisać ;/ Ale na szczęście ferie już od poniedziałku, więc będzie więcej czasu na pisanie :) Ostatnio zebrałam nie wszystkie, lecz większość outfit'ów od początku mojego blogowania, i pokażę je Wam teraz, w takim małym outfit'owym podsumowaniu roku :) Musze przyznać, że przez ten niecały rok ( 28 stycznia mój blog będzie miał roczek! )zauważyłam, jak nieco mój styl się zmienił, i nie chodzi tu o to, że moda się zmieniła, ale jak wyczułam to, w jakim stylu czuję się najlepiej :) Więc zapraszam do oglądania:






































I jak?
Enjoy!

19 komentarzy:

  1. świetnie , widać , że się zminiłaś.;) , zdjęcia letnie są naj .! *.*

    pozdrawiam , cameya .

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo ich pododawalas! I fajne, fajne ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są bardzo fajne. Masz taki fajny styl. : d

    +Zapraszam do mnie
    the-fashion-and-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne outfity <3
    a gdzie kupiłaś tą dłuższą białą bluzkę?

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie mają to coś, w jednym podoba mi się to, w innym tamto.. super :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. masz świetny styl :) podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie rozdanie ! do wygrania bon 50 zł na buty :P

    OdpowiedzUsuń
  8. styl ci się nie zmienił- nadal chodzisz w tuziknowych, lanserskich ciuchach z takich sieciówek jak h&m, zaraz, bershka czy stradivarius.

    OdpowiedzUsuń
  9. anonimowy: nie chodziło mi o to, że zmieniłam styl zmieniając sklepy w których się ubieram, lecz o to jak teraz dobieram ubrania!

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie podoba mi sie twoj blog oraz twoje ciuszki:-*. mam takie pytanie, w ktorym sh, kupujesz ubrania, czy sama je "znajdujesz",czy latwo je znalezc? z gory dzieki i serdecznie Cie pozdrawiam, ola1213.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzę po różnych sh, sama znajduje, a czasami moja mama mi coś kupi :) Raz coś się trafi, a raz nie.
      Dziękuję wszystkim za miłe komentarze ♥

      Usuń
  11. Najbardziej mi się podobaj stylizacje numer 7 i 16.♥

    OdpowiedzUsuń
  12. a masz swoj jakis ulubiony ? :*( chodzi o sh )ola1213

    OdpowiedzUsuń
  13. Najważniejsze to się czuć dobrze w swoim stylu! :)
    A gust to akurat masz świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze ! Jak ty się super ubierasz! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.