piątek, 27 stycznia 2012

Shoes/ przesyłka

Hej :) Dzisiaj byłam w galerii. Postanowiłam, że może jeszcze coś znajdę podczas ostatnich dni wyprzedaży. W sumie wszystko już poprzebierane, ale znalazłam coś, co ostatnio wpadło mi w oko- a mianowicie jazzówki ze Stradivariusa. Były przecenione ze 130 zł na 40 zł ! Kupiłam jeszcze bransoletkę w Claire's za 4zł. Buty są czarne, tylko na zdjęciu lampa lekko kolor zmieniła :)





A teraz, co dzisiaj przyszło do mnie od sklepu tyro.pl. Polecam Wam ten sklep. Mają tam świetną biżuterię!


I jak?
XoXo ♥♥
                         Livi♥


27 komentarzy:

  1. Wisiorek śliczny ;)
    Ale buty są okroopne.Bez urazy.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust ; D

      Usuń
    2. No okropne ...jak po starej babci xd

      Usuń
    3. Rozumiem, każdy ma inny gust. Mi się i tak podobają :)

      Usuń
  2. Super bransoletka i wisiorek ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. super te butki i jeszcze za taką cenę

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu usunełąś ten kommentarz z tą bluzką z haha starduvariusa niby ?? wstydzisz się :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie usunęłam tego komentarza. Patrz dokładnie

      Usuń
    2. I jeśli ciągle myślisz, że kłamie, że ta bluzka jest ze stradivariusa, to proszę :
      http://www.stradivarius.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/stradivariuspl/pl/50269553/152205/233542/Bluzka%2Boversize%2Banimal%2Bprint

      szkoda mi cie ....

      Usuń
    3. dobra sory ale identyczna jest na stronie w butiku tylko promowane są spodnie :P

      Usuń
  5. very nice pieces! love them!
    i'm your new follower please follow me back! :)

    ♥HeelsAreMyDrugs♥
    ♥HeelsAreMyDrugs♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna biżu;)<3 , a jeśli chodzi o przetłumaczenie bloga to trzeba szukać w gadżetach albo w prawym górnym roku w tym oknie wpisać translator i ci wyskoczy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bransoletka jest mega ;D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne te buty! a bransoletka- cudeńko. :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Możesz w następnym poście napisać jak zrobić żeby blog był popularny. I zapraszam wszystkich na wallie-fashion.blogspot.com proszę abyście komentowali

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny blog <3 zapraszam na mój . dopiero zaczynam :http://made-in-style-pati-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog ^^ zapraszam na mojego http://modne-natolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. naszyjnik świetny .;)
    Obserwujemy.?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.