wtorek, 17 stycznia 2012

Włosy

Hej dziewczyny :) Jak wspomniałam w ostatnim poście, byłam dzisiaj na zakupach, kupiłam 2 rzeczy, które postaram się pokazać jutro. Pokażę Wam też wtedy moje najnowsze łupy z sh ♥. Jak zapewne wiele osób widziało zdjęcia, teraz modne są kolorowe końcówki włosów. Ja chcę sobie takie zrobić w wakacje♥ Zastanawiam się nad jednym, ponieważ takie końcówki ślicznie wyglądają na falowanych włosach, a ja mam prościuteńkie, i nie wiem, jak to będzie wyglądało ;/  Ale do wakacji jest jeszcze trochę czasu, więc się zobaczy ;) I nie wiem jeszcze, czy brać jakiś kolor na końcówki, czy po prostu jaśniejszy brąz ?











wszystkie zdjęcia znalazłam w googlach .

I jak?

Do następnego postu!

18 komentarzy:

  1. Ja bym zaczęła od jaśniejszego brązu. Wiesz... stopniowe zmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasny brąz będzie najlepszy!;D

    OdpowiedzUsuń
  3. tez mi się to podoba i mam kręcone ale chyba mam trochę do tego za krótkie ;p a wolno mi rosną ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie podoba mi się takie coś, ale jeśli już chcesz robić końcówki to efektowny będzie jakiś niebieski albo jakikolwiek kolor który będzie ci pasował do kolorów ubrań, które najczęściej nosisz. Chociaż bezpieczniej będzie dać jakiś blond albo brąz w zależności czy chcesz ciemniejsze czy jaśniejsze końcówki.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w wakacje zmierzam końcówki na czarno, bo mam kręcone brązowe :P Choć teraz wyglądają na bardziej ciemniejsze od góry :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też chcę takie końcówki i zrobie sobie rózowe , albo turkusowe .;D


    lenszoom.blogspot.com
    cameya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. koncowki w kolorze ciemnego/jasnego blondu/brązu to ombre moi drodzy ...

    OdpowiedzUsuń
  8. super te końcówki <3
    też chyba sobie takie zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze włosy są genialne, te koncówki.

    OdpowiedzUsuń
  10. ach...♥ chciałabym miec takie :)

    +zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Planuję sobie zrobic końcówki jak na 1 zdjęciu :) Obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł !! Sama od jakiegos czasu zastanawiam sie nad taką zmianą u siebie ! Wedlug mnie swietnie wygladaja w takich wloskach Edyta Górniak, Marina czy przedstawiona przez Ciebie wyzej Monika Brodka :) Jednak ja mam dlugie ciemne wlosy i mysle nad rozjasnieniem o kilka tonów, nie bardzo chcialabym różowy czy fiolet... Aczkolwiek kilka lat temu jak takie fryzruyte zbyly modne to moja fryzjerka zroboila mi sliczne koncowki w kolorze intensywnego różu , lekko wchodzącego w wisniony i bylam meeega zadowolona :) Szkoda tylko, ze pora roku nei bardzo pozwala nam chodzic i rpezentowac fryzury :P Moze lepiej z takimi zmianiami poczekac do wiosny, zeby nie trzebabyło ukrywac fryzury pod czapką :D Wedlug mnie taka zmiana to naprawde rewelacyjny pomysl !
    Pozdrawiam i koniecznie zapraszam do nas
    M.
    http://2bigcitylifes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. AAA oczywiscie dodaje do obserwowanych i prosze o to samo ;-))
    http://2bigcitylifes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja miałam blond, potem blond+kolor a teraz mam już tylko kolorowe ;)

    http://zuki-berlin.blogspot.com/2011/10/farbowanie-wosow.html

    OdpowiedzUsuń
  15. jeśli masz ciemne włosy to jasny brąz ci ich nie "weźmie" , co najwyżej możesz je delikatnie rozjaśnić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne !
    Zrobie sobie włosy jak ma dziewczyna na górze
    drugie zdjęcie . Miałam zrobić czarne , ale
    chyba jednak nie ..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.