środa, 4 stycznia 2012

Zaległości

Hej :) Na samym początku chciałam Was przeprosić, za to, że od niedzieli nie było żadnej notki. Koniec semestru się zbliża i a to jeszcze coś pisać a to jakieś sprawdziany jeszcze . Ale zbliża się długi weekend i od 16 stycznia ferie! Dzisiaj pisze takiego posta na szybko, by pokazać Wam poniedziałkowy outfit :)
bluzka- bershka
torba-stradivarius
spodnie- H&M/sh
sweter-zara
buty- ?







Ojj, nazbierało się recenzji do napisania! Więc spodziewajcie się, że najbliższe notki będą o tematyce kosmetycznej :)
A na koniec zapraszam Was na moje aukcje na allegro :

XoXo. 

18 komentarzy:

  1. ta torebka mi sie strasznie podoba :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba jest super! <3 Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie notki o tematyce kosmetycznej także czekam :) Strój bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bardzo twoja bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ferie dopiero w lutym :(

    pozdrawiam i zapraszam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna ta torba ;D ja mam od 30 stycznia ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna torba. ♥♥
    zapraszam do mnie- konkurs. :)
    pozdrawiam serdecznie. :):*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka jest super!
    Oj znam ten ból z ocenami. Cały czas gnębią i gnębią... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczna torebeczka :) bardzo ładny strój!
    zapraszam do mnie: http://theodisstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. torba jest piękna. Super
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogółem w całości fajny strój na co dzień. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna stylizajcja :) zapraszam do zaobserwowania mojego bloga :
    jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.