środa, 8 lutego 2012

łaty+futro

Hej ♥ Dzisiaj byłam z klasą na filmie pt.,, Przytul mnie" . W domu byłam już o godz. 11, więc postanowiłam, że  zrobię zdjęcie stylizacji. Torba i legginsy były już w kilku postach, ale do tej stylizacji dodałam mój nowy nabytek z sh- luźny sweter z łatami ♥ Zobaczcie, jak prezentuje się całość.
sweterek-sh
legginsy-stradivarius
pierścionek-stradivarius
torba-river island/prezent
naszyjnik- Zielony Kot.pl
kozaki-?











Jak chcecie powiększyć zdjęcie, wystrczy na nie kliknąć.
I jak??
Enjoy! ♥
                               Livi♥

Zapomniałam powiedzieć, że ostatnio wystawiłam kilka rzeczy na szafe i allegro:
szafa: Klik Klik
allegro: Klik

13 komentarzy:

  1. boski sweterek. <3
    buuty. <3<3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny wisiorek <3 zapraszam do mnie w wolnej chwili zadać pytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. swterek ,wisiorek <3
    wszystko świetnie dobrane :))
    ladny outfit !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :)
    Widziałam tekie legginsy tylko z brązowym paskiem ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna biżuteria i wgl cała stylizacja ; * :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna stylizacja :) cudny sweter i naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  7. ten sweter jest ślicznyyy ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. urocza stylizacja ;) Wisiorek przepiękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz <3

    kto ci robi zdjecia ? xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Daria cz. pisze . ;p
    powiedz, gdzie kupiłaś tą odjazdową bluzke z łatami na łokciach .? ..
    bardzo . bardzo mi sieu podoba . xdd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.