niedziela, 26 lutego 2012

Bluzki D.I.Y

Hej dziewczyny ♥ na początek, chciałam Wam podziękować za to, że pod poprzednim postem było ponad 40 komentarzy ♥ bardzo Wam dziękuję, i oby tak dalej! Dzisiaj pokażę Wam zdjęcia stylizacji, które zrobiłam jakoś w zeszłym tygodniu, ale zapomniałam ich Wam pokazać ;D
bluzka- D.I.Y
sweter- New yorker/sh
bransoletka- prezent
ocieplacze- H&M
legginsy- no name
kozaki- no name
pierścionek- katherine





Wczoraj moja mama skończyła przerabiać bluzki. A oto efekty:


Bluzki możecie zalicytować tutaj:
Zapraszam do licytacji bluzek oraz pozostałych rzeczy!

XOXO ♥
                                                                                 Livi ♥

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie :D Tutaj po prostu użyłam suchego szamponu Syoss.

      Usuń
  2. z sercem są super. a te elementy są naklejane czy naszywane?

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzki z krzyżem są świetne! :o :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz, a bluzki są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak normalnie nie przepadam za panterką, to wydaje mi się, że w tej wersji mogłabym się do niej przekonać :P

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne bluzki oraz stylizacja ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie Tobie w rozpuszczonych włosach! I fajna stylizacja! ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie cuda ! <3 ostatnia jest megaaaa ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te bluzki z krzyżem :].

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna stylizacja :)
    a bluzki świetne, zainspirowałaś mnie do zrobienia tej z krzyżem :D !

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne bluzki ;D
    lepiej ci jak włosy masz ułożone swobodnie , a nie upinasz ^^ , serio ;D ! zdj. jest świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnia bluzka ładna;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :) Zapraszam na bloga do obserwowania i komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny outfit i fajny blog :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow. Prze są te bluzki.! Obserwuję i liczę na to samo.;*

    OdpowiedzUsuń
  16. zajebiste bluzki i świetna stylizacja ! ;-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.