niedziela, 5 lutego 2012

Co nowego w Tally Weijl?

Hej ♥ Jakoś ostatnio nie pisałam o Tally Weijl, więc postanowiłam przedstawić Wam teraz ich nowości. Jak zawsze kolekcje Tally Weijl mają to coś w sobie, tak i ta to ma ! Nowa wiosenna kolekcja Tally Weijl to połączenie stylu 'grzecznej i eleganckiej dziewczyny ' ze stylem 'wyluzowanej dziewczyny z przedmieścia '  W tej kolekcji znalazły też  swoje miejsce styl etno/boho i kowbojski. Wszystko to połączone daje świetny efekt. Buty z frędzlami , kraciaste koszule , luźne mgiełki z różnymi wzorami a także panterkowe koturny , obcisłe sukienki spódniczki i pikowane torby! Dzięki ich najnowszej kolekcji  możemy dowolnie bawić się i łączyć style! Zobaczcie jakie propozycje stylizacji przedstawia nam Tally Weijl:
















W sam raz na wiosnę!
A oprócz nowej kolekcji, coś o wyprzedażach.
W sumie wyprzedaże się już konczą, ale dzięki promocji Tally Weijl możemy kupić fajne ciuszki oszczędzając, a to dzięki promocji Kup 3 zapłać za 2 ! Chyba niedługo sama pojadę na zakupy i się na coś skuszę ;)


Na dzisiaj tyle ♥

Enjoy! ♥
             Livi♥

15 komentarzy:

  1. świetne . Widzę tu kilka fajnych ciuszków ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. zawcześnie aby przy -18 myślec o wiosnie :( chociaz...juz nie moge sie doczekac!

    OdpowiedzUsuń
  3. może coś sobie wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przyjemnie ale szału nie ma c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie nawet wmiarę, jednakże nie w moim stylu. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za bardzo za tym sklepem ale kolekcja zapowiada się dość ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne ciuszki ;)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o , ja jestem bardzo wyluzowaną i 'elegancką' dziewczyną w jednym więc to chyba coś dla mnie .; p
    śliczna kolekcja .;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio jak kupowałam prezent koleżance to w Tally Weijl znalazłam dla niej super bluzkę ze śnieżną panterą :3 widziałam też mnóstwo super ciuchów dla siebie, ale niestety już nie miałam czasu nic oglądać więcej...

    BARDZO POLECAM:

    http://floralyoghurt-love.blogspot.com/

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tally Weijl to zdecydowanie jeden z moich najbardziej ulubionych sklepów. Ostatnio zakupiłam tam kilka ciuszków. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog!!!!!!!:)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. aa . ! . xddd
    muszem mieć te śliczneszfirowe spodenki . ! . ♥
    ile one .. ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.