sobota, 25 lutego 2012

Inspiracje+ D.I.Y

Hej dziewczyny ♥ Dzisiaj post z inspiracjami, ponieważ na dworze jest straszna pogoda i nie mam zamiaru nigdzie wychodzić, więc nie układałam żadnej stylizacji ;D










Gify: ( kliknijcie na nie, żeby się wyświetliły)



wszystkie obrazki sa z googli

A na koniec mała zapowiedź! Korzystając z wolnego czasu postanowiłam z moją mamą porobić kilka bluzek na sprzedaż m.in: z krzyżem, jaką posiadam ja klik klik <---.
Te bluzki, już gotowe niedługo wystawię na allegro :D Powiadomię Was, jak już to zrobię 
A teraz przedsmak:


XOXO ♥
                                                Livi ♥

44 komentarze:

  1. Bardzo fajne inspiracje. <3
    Ciekawe koszulki. <3:*

    OdpowiedzUsuń
  2. te z krzyżem są świetne, ale niestety nie mogę takiej zakupić.... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje ;) bluzka z krzyżem - cuudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne inspiracje, pewnie,że dodajemy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna jest ta bluzka z krzyżem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa co wyczarowałyście z mamą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre z bluzek zostaną wystawione już jutro na allegro!

      Usuń
  7. Też zastanawiam się nad zrobieniem takiej bluzki;) Obserwuję i zapraszam do mnie www.kaktusik12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne inspiracje. nie mogę doczekać się koszulek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog ; ) i ja również obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne inspiracje... aż się rozmarzyłam :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje...te naszyjniki<3 Bluzki też niczego sobie ;) Pewnie, że obserwujemy ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne <3 jasne, że obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. aa, świetne ♥ oczywiście możemy obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Omg.. Moja ukochana bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oo, Oliwia ;> .
    obserwujemy ? : D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka z krzyżem jest świetna : )
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście. Ja już dodałam, teraz czekam na Ciebie : )

    OdpowiedzUsuń
  19. dopiero dzisiaj odnalazłam twój blog, świetne inspiracje najbardziej podobają mi się szorty i spódniczka z motywem galaktyki.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. super!

    _______________________________
    Obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne inspiracje! :D
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Motyw galaxy - ostatnio świetny! Lity są cudowne, marzą mi się orginalne.. <3 Świetne inspiracje!! : ))

    OdpowiedzUsuń
  23. Siwetne inspiracje ; - )
    ZAPRASZAM do siebie : *

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne! :) masz ochotę się poobserwować? buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne inspiracje, szczególnie 2 zdjęcie;)
    dziękuję za odwiedziny, oczywiście,że obserwujemy!:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne są te naszyjniki na 1 zdj. i te buty w rzędzie , ^^
    Fajnie. Obserwuję i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. oh cudnowne są! ^.^
    + zapraszam do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne inspiracje! ; ) Ale gify się nie ruszają nawet po kliknięciu ; ((

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne inspiracje. :3

    + obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.