środa, 1 lutego 2012

Rocznica ♥♥♥♥

Hej dziewczyny. Jestem na siebie bardzo zła, ponieważ przez weekend byłam tak zajęta ( ferie już mi się skończyły ;c), że nie miałam kiedy dodać notki, a 28.01 była rocznica założenia bloga ♥♥ Dlatego na początku, chciałabym Wam wszystkim podziękować, że czytacie tego bloga, bo to dzięki Wam on się rozwija ♥ Gdy zakładałam bloga, nie spodziewałam się, że zdobędzie on tylu czytelników i zainteresuje innych, ponieważ jak można zauważyć jest wiele blogów o modzie.Jestem też z siebie dumna, że wytrwałam ten rok i nie poddałam się. Oby tak dalej, i mam nadzieję, że tych czytelników będzie ciągle przybywało ! ♥ A teraz outfit. Nie jest jakiś wymyślny. Jest to prosta dżinsowa koszula połączona z legginsami z nadrukiem koronki. Do tego zielone conversy, dodatki i mamy stylizację w sam raz do szkoły ( od razu mówię, że conversy miałam tylko po szkole!).
koszula- sh
bluzka- sh
legginsy-sh
trampki-conversy
pierścionek-six
naszyjnik- własny hand-made










ps. kliknijcie na torcik, to się wyświetli gif ^^


I jak? Na dzisiaj to tyle. Jeszcze raz Wam dziękuję! ♥
XoXo♥
                    Livi ♥

22 komentarze:

  1. Ładny wzór mają legginsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się Twoja stylizacja!
    dodaje !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę kolejnych lat ^^
    Leginsy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. BOSKI STRÓJ. :**
    Cieszę się, że blog ma już rok! ;pp

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne leginsy
    jeansowa koszula to jest to... :PP

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajny gif . heh ^^
    świetna stylizacja... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula jest piękna :)
    gratulacje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny naszyjnik ;d

    Mam taki sam stolik ; >

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne conversy.. napewno bedzie wiecej czytelnikow ;D i życze c tego a pozatym swietny blog ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Butki najlepsze <3 :D

    Pozdrawiam, 100 lat dla bloga! xd ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny nasyzjnik , czy mogklabys taki zrobic za kasę i wysłać na podany adres????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym ;) Robie takie, możesz wybrać kolor ;) Ale robie same zawieszki bez łańcuszków ;) Cena to 10 zł+ 5 zł wysyła ;) Jak jesteś zainteresowany pisz na maila: oliwiaen@interia.pl

      Usuń
  12. a gdzie można kupić łańcuszek ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm, nie wiem, ale można wziąć od innego naszyjnika i wymieniać, tak jak ja ;)

      Usuń
  13. hmm , tylko jaki może być ten nasyzjnik ? ;) nie wiem od ktorego lancuszla ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie od każdego ^^ ja biorę od różnych. ;P

      Usuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.