piątek, 10 lutego 2012

shopping/modelina

Hej dziewczyny ♥ Dzisiaj byłam z Klaudią w galerii w poszukiwaniu prezentu urodzinowego dla Magdy. Nie mogłyśmy się na nic zdecydować ale w końcu kupiłyśmy. Nie powiem co ani nie pokażę, bo Magda czyta mojego bloga i nie będzie już dla niej niespodzianki ^^ Ale pokażę Wam co ja sobie kupiłam.na pewno kupiłam jedną rzecz, którą planowałam kupić, i zdziwiłam się, że jest ona taka tania, a mianowicie suchy szampon syoss za 15.50zł. Kupiłam też kokardkę do włosów i lip smacker'a. Pamiętam, jak 3 albo 4 lata temu  miałam kilka tych pomadek z Holandii, a teraz od niedawna są dopiero u mnie w mieście, nie wiem jak w innych ;D Ok, rozpisałam się, a teraz zdjęcia:



szampon-natura 15.50 zł, smacker-kappahl 10zł, kokardka- six 5zł

Wczoraj postanowiłam, że ulepię coś z modeliny, i zobaczcie co mi wyszło:
Panda:


I kolczyki. Miało być coś a'la Domo ^^
                           
Dodałam nazwę bloga na zdjęcia. jak myślicie, zostawić tak, czy wrócić do zdjęć bez napisów??

XOXO ♥♥
                                                                     Livi♥

22 komentarze:

  1. swietne ;)
    mysle czy nie kupic suchego szamponu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej zostawić tą nazwę na zdjęciach ;) Ludzi znajdą zdjecia z Twjego bloga ,np. w googlach,albo gdzie indziej i będzie im łatwiej Ciebie znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam reklamę w telewizji i też chciałam kupić sobie ten szampon ;) napisz jak się sprawuje ;D
    fajne rzeczy z modeliny ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska panda! :D
    A napisy na zdj. zostaw. ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczynam przygodę z blogowaniem. Zapraszam;) + można polecać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisz recenzje szamponu, bo coś mnie kusi by go kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha kolczyki i naszyjnik świetne : *

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog zapraszam na mój

    http://modne-natolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kolczyki i wisiorek.

    OdpowiedzUsuń
  10. hej , i czy te rzeczy z modeliny są do kupienia , właściwie chodzi mi o pandę:) jest boska , tak samo ten wisorek różwoy w poprzednich notkach , bo juz pisalam komentarze,ale nie odpowiedzialaś:)

    Ambitna czytleniczka . <3

    świetny blog <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś byłby zainteresowany zakupem, to oczywiście mogę takie zrobić na zamówienie. Odpisywałam na tamte komentarze ;D Jak bys się zdecydowała to dokładne informacje o cenie itp. moge podać na maila.

      Usuń
  11. Dlaczego Livi?
    Zostaw :P
    PANDA - <3

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zakupy ja też kiedyś robiłam z modeliny ale troche mi się to znudziło :)
    pozdrawim.

    OdpowiedzUsuń
  13. suchy szampon jest naprawdę dobry :)
    lipsmacker u mnie w mieście jest od jakiegoś roku :p
    świetnie wyszła ci ta panda.
    a co do napisów, zostaw tak jak jest teraz :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne modeliniaki.
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie w mieście w drogerii Laboo dostępne są lipsmackery za 9,99. te rzeczy z modeliny są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  16. kupiłam identyczny suchy szampon w makro za 9,90 :d

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczy z modeliny prześliczne ! <33 a szampon identyczny kupiłam w Rossmanie za 14:90 :) heh . Chyba wszędzie są inne ceny xD Zapraszam na mojego bloga :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.