czwartek, 16 lutego 2012

Spódnica

Hej dziewczyny♥ Ostatnio pisałam o moich must have. Jedną z rzeczy, która była na mojej liście była spódnica w stylu bandage. Poszukałam na allegro i znalazłam! I właśnie dzisiaj do mnie przyszła ♥ Wylicytowałam ją za 25 zł już wysyłką ^^ A teraz fotki jak się prezentują:





Spódnica jest jeansowa ;DD
Na koniec chciałam Wam podziękować za 400 obserwatorów ♥♥
Szykuję rozdanie, w którym będą do wygrania m.in. cienie z poprzedniej notki ( tylko kolorki inne ^^ ) więc bądźcie czujne!
Na dzisiaj to tyle.
XOXO ;*
                                                                Livi ♥ 

26 komentarzy:

  1. świetna :)
    gratki obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna spódnica <3
    http://new-world-teens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, planuję sobie kupić taką tylko że czarną i koronkową. Ładna jest;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa spódnica, jednak mam wrażenie, że jest na ciebie za duża..

    OdpowiedzUsuń
  5. spódniczka prezentuje się superowo, zapraszam do mnie na OOTD :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna spódnica! A za 25 zł to aż żal nie kupić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przepadam za spódniczkami tego typu, ale Tobie we wszystkim ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepraszam , ale ja dla mnie nie pasuje w ogóle dla cb . Choć spódnica jest ładna ;) świetny blog ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziwnie sie uklada ta spodnica,
    ale i tak ci w niej ladnie. ;D

    Zapraszam do mnie. ;)
    xdnatuuuxd.blogspot.com
    i na bloga z opowiadaniem.
    natoolaatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam bandażową spódnicę, czarną ;) dość tanio kupiłaś.. tylko mi się nie podoba jak się układa, nie przylega tak do ciała ;P ale i tak fajna.

    OdpowiedzUsuń
  11. mi jakoś się nie podoba :P przeszła mi po prostu faza :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ohoho me gusta : )
    Bardzo,bardzo fajna spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna spódnica <33 obserwuję i liczę na to samo ;d . pozdrawiam . just-a-dreamsx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  15. sory, ale mi się akurat ta spódnica nie podoba . ogólnie lubię takie w stylu bandage, ale ta mi nie podchodzi ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.