środa, 15 lutego 2012

Szybkie cienie

Hej ♥ Jeszcze jeden obserwator i będzie nas 400 ^^ Dzięki wszystkim za linki pod poprzednią notka ;* Dzisiaj wpis kosmetyczny z recenzją szybkich cieni od Eyemajic.
Kilka słów od producenta:

Są to gotowe, 2-3 kolorowe błyskawiczne cienie Eye Majic, umożliwiające ich przełożenie 
z aplikatorów na powieki.
Kosmetyki te są dostarczane w fabrycznym szczelnym  opakowaniu, mieszczącym się w każdej, nawet najmniejszej damskiej torebce. Zapewniona jest wysoka higieniczność produktu.
Oferta w 12 zestawach kolorów umożliwia dobór cieni stosownie do karnacji i upodobań kobiety.
Główną zaletą tego innowacyjnego produktu jest możliwość samodzielnego wykonania w ciągu 10-15 sekund prawie profesjonalnego makijażu oka składającego się z kilku kolorów.
Cienie przeznaczone są przede wszystkim dla dbających  o swój wygląd kobiet. Kobiet, którym zależy na tym, aby w krótkim czasie upiększyć oko.   

Moja opinia:

*Zapewnienia producenta się sprawdzają- cienie nakładają się łatwo i szybko
* równie łatwo się je zmywa
*cienie są do jednorazowego użytku
* kolory są mocne, opalizujące, raczej nie do codziennego makijażu. Prędzej na imprezę lub jakąś okazję.
*dobrze trzymają się na powiece, nie osypują się





 Tutaj znajdziecie te cienie: http://www.eyemajic.com.pl/

Enjoy!
                                   Livi♥

15 komentarzy:

  1. O lol;o Pierwszy raz takie widzę:D Ale wydają się byc fajne;p Pozdrawiam i zapraszam do ocenienia mojej walentynkowej kartki;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne;) Zapraszam do mnie: kaktusik12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja
    !!!! efekt super !
    http://www.sweetessally.blogspot.com/ zapraszam :)) do mnie :):) sweetessally :(

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne fajne:):)






    zapraszamy do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz o czymś takim słyszę. <3
    Ciekawi mnie i to bardzo.;*

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanie :) na jakiej zasadzie współpracujesz ze sklepami? ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe pierwszy raz o tym słysze ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne :) podoba mi się :)
    obserwuję!
    PS: U mnie nowy post!
    www.rainbow-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.