czwartek, 23 lutego 2012

Wietrzenie garderoby

Hej ♥ Przepraszam, że ostatnio nie było żadnej notki, ale miałam sporo nauki i nie miałam kiedy napisać oraz za bardzo o czym. A nie chciałam pisać bezsensownych notek. Może w weekend porobię jakieś zdjęcia, natomiast dzisiaj bardziej taka notka, w której chcę Wam pokazać, jakie rzeczy mam do sprzedania, po ostatnich porządkach w mojej szafie ;D Na początek link do moich aukcji na allegro:
i na szafie:

A teraz zdjęcia rzeczy, których jeszcze nie wystawiłam:





Jakby ktoś byłby czymś zainteresowany, to proszę pisać na maila oliwiaen@interia.pl Cena, dokładne wymiary i inne szczegóły podam na maila ;D Co do naszyjników, to proszę w mailu pisać numerek ;)

Na koniec zapraszam Was na bloga Klaudii ♥ <---klik

XOXO ♥
                                                                                   Livi♥

ps. Już niedługo rozdanie!!

16 komentarzy:

  1. Swietne rzeczy. ! ;D

    Zapraszam do mnie. !
    xdnatuuuxd.blogspot.com
    i na bloga z opowiadaniem
    nastoolaatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. za ile sprzedaż ten naszyjnik z sówką. ?
    podoba mi się też wisiorek nr. 4.
    mój e-mail: daria@daria.radom.pl
    jak możesz to odp. tu na mail albo tu.
    wchodzę codziennie ;)
    Daria Cz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna ta pierwsza koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  4. T-shirt Rolling Stonesów wymiata :)

    Zapraszam do nas na rozdanie ! Naprawdę warto :)
    http://mode-moi-sell.blogspot.com/2012/02/rozdanie-w-stylu-marilyn-monroe.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Za ile sprzedajesz tę sowę? :) Świetna jest !

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taką samą sowę i jest moim ulubiony naszyjnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny strój !!!!!!!!!!! gdzie kupiłaś rurki? właśnie takich szukam

    OdpowiedzUsuń
  8. .Strasznie Mi Się Podobają Wisiorki <3.!.!.!.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.