niedziela, 12 lutego 2012

Wishlist

Hej ♥ Dzisiejszą notkę planowałam już od kilku dni. Zbierałam zdjęcia ;P A więc dzisiaj pokażę Wam takie moje Must Have, które mam zamiar zdobyć do wakacji, ewentualnie podczas wakacji ♥ No więc zaczynamy:

Ubrania z motywem flagi amerykańskiej i angielskiej ♥♥





Kosmos, galaktyka itp. nie ważne czy bluzka, czy legginsy, po prostu musze to mieć!! ♥♥♥





Moustache ♥


Spódnice! Nie mam żadnej spódnicy ;/
Chcę w stylu bandage albo plisowaną ♥




 
Koturny♥♥ 
Chcę jakieś ładne koturny na lato.

Ćwieki ♥♥



I na koniec planuję sobie kupić pierścionek jeleń ♥


Długa cos dzisiejsza notka :) Na koniec chciałam się zapytać. jeśli ktoś wie gdzie mogę kupić albo widział gdzieś na necie cos z tych rzeczy, (nie musza być identyczne jak na zdjęciach) coś w tym stylu to podawajcie linki w komentarzach ♥ I drugie info: duzo dziewczyn maluje motywy flagi i galaktyki ręcznie. Może któraś z moich czytelniczek zna kogoś takiego, albo sama takie rzeczy robi i mogła by mi taką bluzkę albo spodnie galaktykę/flagę namalować to proszę mi powiedzieć ♥ Ok, juz kończę ;D Na koniec tylko zapraszam na moją szafę i allegro ( bannery w pasku bocznym!)

Enjoy!
                                        Livi♥

30 komentarzy:

  1. wszystko widze, co ja też własnie chce :D a motyw kosmosu zawładnął mną na maxa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest cudowne ;) A co o tej bluzki z flagą brytyjską to widziałam ją ostatnio na allegro za 20 zł. Oczywiście handmade ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam spodenki z flagą na szafa.pl bo sama chciałam kupić, no ale niestety były bardzo drogie, a co do bluzki z wąsami to możesz zrobić ją sama :) po prostu ponaszywać wzory.
    większość tych rzeczy, które ja też chce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest świetne, oprócz tego kosmosu, nie wiem czym tu się można zachwycać. Ale o gustach się nie dyskutuje, wąsiska rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli chcesz tą obcisłą , to teraz są w C&A za 19.90 ! :O
    PS. świetny blog , mam w zakładkach , codzinnie wchodzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ♥ Ostatnio byłam na zakupach i jakoś nie weszłam do C&A ;/ Ale już kupiłam niebieską z suwakiem z przodu na allegro za 25 z wysyłką ;D Jak przyjdzie to wstawię na bloga .

      Usuń
  6. wiele z tych rzeczy jest też naszym must have ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja proponuję Moustache zrobić z modeliny widziałam kiedyś u jednej z bloggerek też sama robił (ja prubowałam ale mi nie wyszło musze jeszcze raz spróbować )
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. może poszukaj na allegro, gumtree, tablica, ebay czy coś takiego? pewnie będzie tam coś z tych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. podobają mi się rzeczy w tych stylach <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpopularniejsze trendy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O spodnie z motywem flagi będzie trudno ;/
    Ale jeżeli chcesz dłuższe to zapraszam do NewYorker'a ! :) Z motywem flagi jest bluzka luźniejsza z długim rękawem , choć spodnie mogły już wyjść ;) .
    Ćwieki sama chyba musisz zrobić : ( . Ile ja się naszukałam , są pojedyńcze przy spodniach , lub tandetne .
    W sumie mamy bardzo podobną listę : O . Wręcz taką samą :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam spodób na zrobienie z motywem galaxy http://www.youtube.com/watch?v=lra2g7sPmxg , poszukaj na yt znalazłam wiele świetnych DIY ;)
    http://allegro.pl/diy-galaxy-oversize-blogerska-blog-kosmos-i2109764684.html
    http://allegro.pl/t-shirt-galaxy-blogerek-kosmos-blogerski-hit-blog-i2098970157.html
    http://allegro.pl/tunika-bershka-galaxy-kosmos-pantera-misbhv-i2100096800.html
    Takie cosie znalazłam na allegro z tym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam te leginsy galaxy <3 www.white--weasel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. pierścionek jelen mozesz dostac na edibazzar a jezeli chcesz bluzke z motywem flagi i legginsy galaxy zapraszam tutaj ;) http://www.ermako.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. hej. jedna dziewczyna z mojej szkoły z drugiej klasy sama zrobiłam spodnie z motywem flagi amerykańskiej. obcięła dżinsy na szorty, kupiła materiał w paski biało-czerwone oraz niebieski i sama namalowała gwiazdki. chyba niezbyt trudne do wykonania a efekt jest zniewalający

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko już było. mnie też podobają się te wszystkie ubrania i motywy, ale niestety przemijają i teraz już każdy to ma. :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej fajny blog, niektóre dodatki widziałam na Allegro (wpisz Japan Style).
    Z checią będę tu wpadała:)
    Zerknij: http://moj-maly-ale-duzy-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice post, I like all the studded stuff!
    You have blog, following you now!
    Hope you will visit my blog and maybe follw me back =)
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  19. O ta lista must have mi przypomina moja liste sprzed jakis hmm 2 lat hehe :DD Co do spodenek z flaga mozesz sobie zrobic takie w pol godzinki a jesli chodzi o rzeczy z motywem kosmosu to leginsy to koszt 300 zł w BlackMilku :)Jeleń znajdziesz za badziewne pieniadze na szafa.pl i allegro no i koturny tez za doslownie takie male pieniadze ze smiech na sali, do tego kremowe koturny znajduja sie teraz w h&m :))
    Pozdrawiam i zapraszam takze do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam taką kamizelkę z flagą na sprzedaż!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. http://www.photoblog.pl/fashionforu/117359206/kwiaty.html u mnie na fbl masa rzeczy, równiez szorty diy

    OdpowiedzUsuń
  22. gdzie mozna kupic taka torbe ? ♥!! wie ktos może ?

    OdpowiedzUsuń
  23. http://glovestar.pl/p2551,pierscionek-jelen-duzy-braz.html tu możesz kupić pierścionek z jeleniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam tą czerwoną obcisłą spudnicę z gumkami po bokach ale okropnieee pogrubia :D

    OdpowiedzUsuń
  25. o. tenisówki w kosmos malowane przeze mnie. Pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.