sobota, 18 lutego 2012

Zdjęcia/ przesyłka

Hej ♥ Dzisiaj korzystając z tego, że śnieg jeszcze się nie roztopił postanowiłam wyjść na dwór i porobić trochę zdjęć :)Pokaże kilka z nich i od razu outfit:
kurtka- no name
ocieplacze- H&M
czapka- pull&bear
torba-stradivarius
komin-prezent
legginsy- no name
rękawiczki- jakiś sklepik





Zdjęcia by Magda ♥

Wczoraj otrzymałam też paczuszkę od sklepu Vintage Shop ( banner w pasku bocznym)




Nie spodziewałam się, że paczuszka przyjdzie do mnie tak szybko. I jeszcze okulary były tak ładnie zapakowane ♥ Jeśli chcecie zobaczyć jakie produkty oferuje sklep VintageShop banner w pasku bocznym przekieruje Was na stronę sklepu ;)

Enjoy!
                                         Livi ♥

26 komentarzy:

  1. fajny outfit <3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia , kto robił ? ;>

    fajny blog, uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna czapka ^^ A okularki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Outfit booski. :**
    Okularki fantastyczne. <3<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry outfit :) Podoba mi się czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo.To mi się podoba ;)
    A okulary dostałaś w ramach współpracy czy kupowałaś?;> ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie okulary ! :) i fajny outfit.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam takie same okularki, tyko w rózowych oprawkach ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz, zapraszam do mnie na OOTD :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm. Podoba mi sie ^.^

    http://new-world-teens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne okulary !!
    Zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. dodasz jakieś zdjęcia z urodzin magdy i jaki kupiłaś prezent ?? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapytam się, osób z ur, czy się zgodzą ;D
      A co do prezentu, to nie mam zdj ;/

      Usuń
  13. dodaj z ur ;d
    <3

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne okulary!!! :D zapraszam http://peelargonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne okularki, fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te okularki :D
    Najchętniej kupiłabym takie, ale z oprawą brązową no i oczywiście jak wyjdzie jakieś słońce :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.