czwartek, 15 marca 2012

D.I.Y- ćwieki i modelina

Hej dziewczyny ♥ W dzisiejszym poście pokażę Wam moje ostatnie D.I.Y. Dzisiaj akurat tylko 2 rzeczy, innym razem pokażę pozostałe 2 ;D Najpierw modeliniany wyrób. Skoro w poprzednim poście wskoczyliśmy w temat flagi angielskiej, dzisiaj naszyjnik z tym samym motywem wykonany przeze mnie ♥


Ostatnio też moja mama zamówiła ćwieki. Jak zrobi się cieplej, to przerobię nieco więcej ubrań, a dzisiaj pokażę Wam jak ćwiekami ozdobiłam koszulę
( jak na razie tylko kilka ćwieków na kieszonce, może niedługo dodam ich więcej :D)


I jak?Postaram się dodać następny post już z zakupami z Krakowa ♥

Dzisiaj jeszcze powystawiałam nowe rzeczy na allegro. Zapraszam!

Enjoy!
                                                                                                                              Livi♥

19 komentarzy:

  1. Ładny naszyjnik :D Ja mam takie kolczyki,z resztą je widziałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny naszyjnik a ta koszula cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladny naszyjnik i cudowna koszula ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ćwieki zawsze są fajne!;)

    +u mnie nowe notki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ćwieki jak zawsze świetne ;d Fajny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny wisiorek kochana ;* świetna robota ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też chce taki naszyjnik ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog :)
    Przy okazji zapraszam na nasz blog : http://kokosnews.blogspot.com/

    Proszę o pozostawienie śladu na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. naszyjnik śliczny i fajnie przerobiona koszula :) gdzie Twoja mama kupiła ćwieki?

    OdpowiedzUsuń
  11. telefon malowałam lakierami do paznokci i chyba się zmyje ;D
    ale moja koleżanka musiała zdrapywać ;/

    fajne serduszko ;)

    pozdrawioam, Aieaa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne ;)

    płaszcz romwe: http://allegro.pl/plaszcz-plaszczyk-wiosenny-wiosna-romwe-nowy-36-s-i2209523422.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny masz naszyjnik :) jest bardzo oryginalny :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że Ty także dołączysz do grona moich obserwatorów :)
    Zapraszam będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam taką samą koszulę :DD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.