wtorek, 20 marca 2012

Jeans

Hej ♥♥na samym początku chciałam Wam podziękować za ponad 100 tyś. wyświetleń ! ♥ Dzisiaj postanowiłam dodać kilka fotek outfitu. Nie jest ich dużo, bo robiłam je na szybko przed szkołą ;) Jutro pierwszy dzień wiosny i dzień wagarowicza ♥ Z okazji dnia wagarowicza mamy jutro wolne w szkole, więc na pewno gdzieś pójdę z dziewczynami i może wreszcie zrobię zdjęcia stylizacji na dworze jak będzie ładna pogoda ;* A teraz fotki:




szal- pull&bear | kamizelka- Levi's | bokserka- vila | alladyny- all | naszyjnik- claire's |bransoletki- stardivarius | trampki- conversy |

I jak? ♥
Na przedostatnim zdjęciu najlepiej widać prawdziwy kolor chusty ;)
Na koniec zapraszam na moje aukcje:

XOXO♥
                                                                                                      Livi♥

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajna koszula. ; ))
    Szal też bardzo ładny. ;p

    Zapraszam na rozdanie:
    http://the-fashion-and-you.blogspot.com/2012/03/szybkie-rozdanie-szybka-wygrana.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny outifit. Zapraszam. Oczywiście gratuluje tych 100 tys.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wyglądasz <3
    kamizelka świetna :)

    zapraszam w wolnej chwili^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny szal, no i buty oczywiście :))
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super chusta :)

    zapraszam do siebie :)

    www.catharinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. masz ładną buzię :**
    podoba mi się chusta :)

    zapraszam do mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jesteś ♥♥♥
    Jeśli szkoła zrobiła Wam wolne z okazji tego Dnia .To ja nienawidzę mojej szkoły . ! ; /
    Nie zmienia to faktu , że nadal jesteś śliczna, jest tu ślicznie i kocham Twoje trampki . :d
    Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kamizelka.;))
    Mam pytanie: Kiedy będą wyniki loterii.? ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.