sobota, 31 marca 2012

kolorowo

Hej ♥ Przepraszam, za przerwę, ale miałam dużo nauki itp. Nie mam na razie żadnego outfitu ;/ Postaram się dodać go jutro, a jak nie, to już od czwartku wolne i wtedy na pewno będzie ich więcej ♥ Wczoraj kupiłam sobie 3 nowe lakiery Safari - mocny róż, niebieski wpadający w zieleń i miodowy ♥ Powiem Wam, że te lakiery jak na swoją cenę ( niecałe 3 zł) są bardzo dobre! I posiadają dużą gamę kolorów .A teraz ich zdjęcia i moich dzisiejszych pazurków:





 I jak?Lubicie malować tak paznokcie? A może wolicie wszystkie na jeden kolor? Albo wzorki? ^^

XOXO♥
                                                                                                           Livi♥

33 komentarze:

  1. Nigdy nie chce mi się robić wzorków ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolorki;) Takie żywe i wiosenne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pazurkach mam lakier tej firmy i nawet nie przeszkadza mi, że już odprysnął w kilku miejscach. Kolor jest obłędny. ;]]

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaż na paznokciach ten zielony. :>

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem jak najbardziej na TAK dla kolorowych pazurków :) ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolorki :) A ja maluję paznokcie jak mi się zachce....;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne kolory!
    narobilas mi tylko smak na kupno takowych :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się te kolorwy w ogólnie nie podobają.Nie lubię różu na paznokciach,ten miodowy to taki jakiś zbyt jasny ;D Ach te moje marudzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kolory ;) nie mam jeszcze żadnego lakieru z Safari.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam miodowy! Cudny kupiłam go w lipcu na wakacjach. Nie dość,że są piękne są również wydajne! Z lakierów Safari mam 4:carny z brokatem, miodowy, biały z brokatem i srebrny z brokatem!
    I <3 SAFARI!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne kolory! Aż nie mogę się nadziwić że za jeden lakier tylko 3 zł!!!
    Szkoda, że nie pokazałaś jak na paznokciu prezentuje się ten morski lakier ;)
    Ja bardzo rzadko maluję paznokcie na takie szalone kolory, ponieważ w szkole od razu nauczyciele by narzekali i kazali je zmyć XD
    Co do wzorków - uwielbiam, ale czasami nie wiem jak je zrobić żeby wyszły perfekcyjnie i w ogóle trzeba do tego mieć wiele lakierów (w różnych kolorach).

    Zapraszam na:
    http://floralyoghurt-love.blogspot.com/




    ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้
    Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może niedługo pokażę ten zielony na pazokciach:) ja też nie maluje paznokci do szkoły , tylko w wolne .

      Usuń
  12. Super ;D
    Jakbyś mogła zajrzeć to mój blog :
    http://kosmetyki-i-modowe-triki.blogspot.com/
    :D
    Dopiero zaczynam blogować więc nie wszystko jeszcze jest tam super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ;D
    Jakbyś mogła zajrzeć to mój blog :
    http://kosmetyki-i-modowe-triki.blogspot.com/
    :D
    Dopiero zaczynam blogować więc nie wszystko jeszcze jest tam super ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej!
    prowadzisz bardzo interesujący blog;) chyba zostanę Twoją wierną czytelniczką!
    może się poobserwujemy?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    http://bllablaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja od jakiegoś czau maluje paznokcie jednym kolorem ;)

    pozdrawiam i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog, ciekawe pomysły. Fajne te lakiery, ja poluje na pastelowe. Obserwujemy?

    Pozdrawiam,
    modishYou

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zazwyczaj maluję paznokcie na różne kolory np. jeden zielony, drugi czerwony ;** I na jednym jakiś kwiatuszek itp. :**

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze byłam przeciwna takiemu zestawieniu,ale jednak,dobrze to wygląda.^^

    OdpowiedzUsuń
  19. mam taki sam, ten w środku - zielony ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. też mam ten zielony , ale nie wiem dlaczego , on strasznie zgęstniał , i zrobił się z niego ,że tak powiem ''glut'' . ^.^

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubie malować paznokcie kciuk i serdeczny tym samym a resztę innym ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubie malować paznokcie kciuk i serdeczny tym samym a resztę innym ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.