sobota, 17 marca 2012

Krakowski haul

Hej dziewczyny♥ Jak ostatnio mówiłam dzisiaj pokażę Wam moje Krakowskie zakupy. Z jedną z tych rzeczy układałam ostatnio stylizację<klik>, a dzisiaj resztę.
 najpierw mój zakup we Flo za 13 zł - tablica do pisania mazakiem, malutka korkowa tablica i ramka ( zdjęcie było już takie jak to kupiłam ;D)
A teraz ubrania:
( ta bluzka z drugiej strony też ma taki czarny supełek, ale teraz zauważyłam, że się podwinął ;D)






Jeszcze kupiłam fioletowy komin, ale zapomniałam zrobić zdjęcie. To pokażę następnym razem ♥ 
Na koniec zapraszam na moje aukcje na allegro, bo dzisiaj wystawiłam nowe rzeczy!

XoXo ♥
                                                                                                   Livi♥

29 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna tablica no i bluzeczki tez widze zakupy udane ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ciuszki. Najlepsza jest ta bluzka z sową :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne bluzki :)
    Zapraszam . ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ciuszki ;p

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sie tablica, i t-shirt na 6 zdjeciu cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozazdrościć zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny ten t-shirt z ta dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  9. kombinezon jest świetny! :D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
    http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe zakupy. a skąd ta kwiecista bluzka? śliczna jest! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny gadżet :)
    i piękne bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny zakupy i ta tablica ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. skąd ta bluzka z sową *.* ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne bluzeczki. Czekam na stylizacje z nimi w roli głównej.

    OdpowiedzUsuń
  15. masz fajnego bloga!
    ładne bluzki dodalam do obserwowanych
    zapraszam do mnie
    www.hikatrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne ubranka.;D
    Tablica fantastyczna.;pp

    Zapraszam na rozdanie:
    http://the-fashion-and-you.blogspot.com/2012/03/szybkie-rozdanie-szybka-wygrana.html

    OdpowiedzUsuń
  17. tablica i bluzka z dziewczyną mi się najbardziej podobają:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. chciałabym taką tablicę ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy dodasz post z prezentem dla Magdy ??? . ;))) .
    . J . M . ;ddd .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.