sobota, 3 marca 2012

Mgiełka

Hej ♥ Dzisiaj stylizacja ☻ Prosty outfit, wygodny ale ja lubię takie stylizacje ♥ Klasyczne rurki połączyłam z bluzką mgiełką z węzowym motywem. Do tego zielone Conversy. Ach,na dworzu coraz cieplej ♥ Już niedługo będzie można już zakładać trampki! Na dworze już na szczęście coraz cieplej ;)
bluzka- Vila
rurki- no name
bransoletka- house
trampki- converse






Na koniec, zapraszam Was na moje aukcje na allegro, które już jutro się kończą!Jutro też zostaną wystawione kolejne rzeczy, m.in: bluzka z flagą angielską!

XOXO♥
                                                                                           Livi♥
   ps. Zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu! ( notka niżej)

25 komentarzy:

  1. sliczna bluzka i bransoletki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka i bransoletka piękna :)
    ja też się cieszę że za niedługo już będzie można nosić trampki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bluzeczka :)) w wolnej chwili zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim bl :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Także uwielbiam takie proste stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ladna stylizacja :)
    świetne trampky! <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wyglądasz ;) !
    z chęcią zajrzę na allegro.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam w trampkach chodzę przez cały rok, mama na mnie krzyczała gdy zamiast zakładać kozaków zakładałam na śnieg trampki :D
    fajna bluzka (;

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny outfit♥ Zapraszam do mnie: www.kaktusik12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja ;D
    fajna notka i blog ;)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodaję do obserwowanych :) liczę na rewanż zapraszam do siebie:
    www.itishope.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny outfit, zielone conversy rządzą <3
    Dzięki za odwiedziny mojego bloga, dodałam twojego do obserwowanych :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. conversy są mega! cudowne heh :) a cała stylizacja świetna! na luzie i wygodna :)
    Pozdrawiam i dodaję się do obserwatorów :)
    PS: U mnie nowy post.
    www.rainbow-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. conversy są bardzo fajne, a tym bardziej, kiedy są w żywych kolorach.! ; )

    zapraszam do mnie i również proszę o komentarze.!

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem trampki nie za bardzo tu pasują.. ;) Dodaję do obserwatorów ;p

    http://mode-und-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.