środa, 7 marca 2012

Musztardowa koszula

Hej ♥ Postanowiłam, że pokaże Wam dzisiejszą stylizację- połączyłam musztardową koszule z klasycznymi rurkami, do tego własnoręcznie zrobiony naszyjnik, torba aktówka, bransoletka i gotowe! Stylizacja w sam raz na spotkanie z koleżankami ( na którym dzisiaj byłam ;p) Zobaczcie całość
koszula- prezent
  bransoletka-six/prezent
  spodnie-nn
torba-sh
 naszyjnik- Hand Made









Już nie mogę się doczekać kiedy na dworze będzie ciepło i zdjęcia stylizacji będą w plenerze, a nie w domu ♥♥

Ostatnio wystawiałam kilka rzeczy na allegro, m.in: czerwone conversy, bluzke z angielską flagą, basebolówkę, więc zapraszam na moje aukcje:

W piątek jadę na weekend do Krakowa ♥ Ale może będą notki, ponieważ zabiorę ze sobą imieninowy prezent od rodziców- Tablet Apple ♥♥ Teraz prawie całymi dniami siedzę, i rozpracowuję go ♥
Jutro postaram się pokazać Wam moje dzisiejsze zakupy :)
Enjoy!
                                            Livi♥

16 komentarzy:

  1. Wiesz może w jakim sklepie została kupiona ta bluzka? :) śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ale niestety nie wiem z akiego sklepu ona jest.

      Usuń
  2. Śliczna koszula. Zapraszam do mnie: www.kaktusik12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie :) ciekawy kolor bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw o wiele lepszy niż poprzedni! <3 Świetny :)

    http://mode-und-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna koszula, mam nadzieję że pokażesz z bliska jak wygląda naszyjnik :)
    obserwujemy i zapraszamy do nas: http://galactic-sparrow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, niedługo pokaże naszyjnik z bliska i będzie można takie zakupić!

      Usuń
  6. ładnie wyglądasz ;) i fajna torba.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna koszula;)







    zapraszamy do nas;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna torba :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super! szczególnie koszula i torba ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam do Cb pytanie w związku z tymi aukcjami ^^ Kupiłabym dużo ciuchów na wystawionych u Cb aukcjach tylko czy za przesyłkę płaci się raz. Jeżeli tak kupuje jak nie to tylko kilka rzeczy ;/ :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.