poniedziałek, 12 marca 2012

Oversize+ćwieki

Hej dziewczyny♥ Wczoraj wróciłam z Krakowa. Niedługo pokażę Wam, co kupiłam, a dzisiaj stylizacja z bluzką zakupioną w Mango w Krakowie za 19.90♥ Jako dodatek torebka z ćwiekami, biżuteria i sweter, ponieważ dzisiaj było pochmurnie ( żeby nie było to nie byłam w samym swetrze ^^ Miałam płaszcz!)
bluzka- mango
torba-sh
 sweter-zara
   naszyjnik- Hand made
  pierścionek- szafa.pl
  spodnie- H&M/sh
 jazzówki- stradivarius









I jak?
A jutro pokażę Wam mój dzisiejszy zakup♥ i  jeszcze w tym tygodniu Krakowskie zdobycze :)

XoXo ♥
                                                                                                                    Livi♥

15 komentarzy:

  1. świetny pierścionek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie. ;))

    Zapraszam na rozdanie:
    http://the-fashion-and-you.blogspot.com/2012/03/szybkie-rozdanie-szybka-wygrana.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego typu outfity ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam swterki, bluzki oversize ;) swietny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda,że zdjecia takie ciemne na dole,bo nie widać butów ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, było już późno ;/ Ale jak chcesz zobaczyć buty z bliska, to są pokazane w tym poście http://oliwia-moda-dodatki.blogspot.com/2012/01/shoes-przesyka-kokardki.html :D

      Usuń
  6. jak zrobiłaś ten naszyjnik?! :D jest piękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna tunika! Zakochałam się :)

    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.