niedziela, 25 marca 2012

USA flag shorts- D.I.Y

Hej ♥ Ostatnio pisałam Wam o moich must have . Na mojej wishliście znalazły się ubrania z motywem flagi USA- w tym szorty. Jak byłam w Krakowie, to w jednym sh znalazłam dziecięce kąpielówki z motywem flagi USA! Od razu wiedziałam, że nadadzą się do zrobienia spodenek! Ostatnio też w sh kupiłam długie Levis'y. Moja mama je obcięła i naszyła na nie materiał z flagą ♥♥ Na koniec dodałam kilka ćwieków w kieszonkę i gotowe! A oto zdjęcia podczas pracy i efekt:





 I jak? Już nie mogę się doczekać, kiedy będzie aż tak ciepło, że będzie się chodziło w krótkich spodenkach i ułożę z nimi stylizację ♥

Na koniec mam jeszcze jedną rzecz:
Czy słyszałyście może już o stronie shinybox? Gdy zalogujecie się na stronie dołączycie do grona dziewczyn, które co miesiąc będą otrzymywały pudełko z miniaturami firmowych kosmetyków! To świetna sprawa. Przekonajcie się same :

Na koniec zapraszam Was na moje aukcje:

XOXO♥
                                                                                                                     Livi♥

20 komentarzy:

  1. Super!! ;]
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. są boskie !


    zapraszam do mnie na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  3. baaaaaardzo fajne ! .
    nigdzie nie moglam znalezc materiału flagi wiec sama namalowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są fantastyczne ;) Zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne! ale miałaś szczęście, że znalazłaś te szorty z flagą ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, boskie są *,*
    Miałaś szczęście, że znalazłaś te spodenki ze wzorem.
    Ja po prostu kupiłam w pasmanterii flagę USA (nie mam pojęcia, jakim cudem znalazła się w pasmanterii) i doszyłam :). Efekt jest podobny,ale nie dodałam ćwieków. :/ Teraz planuję wykonać spodenki z koronką. Naszyć po prostu na tylne i przednie kieszenie. :) Wykonanie spodenek jest sposobem na zabawę, ale też oszczędzeniem pieniędzy, bo w końcu ciuchy nie są zbyt tanie, jeśli szuka się w markowych (że tak powie) sklepach.
    Pozdrawiam!
    PS. Uwielbiam Twoego bloga, czytam go codziennie :D ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, po co przepłacać w sieciówkach, jak można zrobić samemu i jeszcze się przy tym dobrze bawić :D Oooo, ja właśnie zrobiłam spodnie z czarną koronką na tylnej kieszeni,ale myślę, jak by je ulepszyć :P może niedługo je pokażę, jak skończę ;)

      Usuń
  7. Ja mam z koronką, a do przodu (przy tzw. szlufkach, tym na pasek:)) dodałam czarną kokardkę, wygląda strasznie słodko! :3
    le to dodaje im uroku.
    Super, czekam na stylizację z nimi. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.