niedziela, 18 marca 2012

Wiosenne zakupy

Hej dziewczyny ♥ Dzisiaj pogoda była wspaniała ! Wczoraj tak samo. Uwielbiam, gdy jest ciepło i wystarczy, że na t-shirt założy się kurtkę, a i tak jest za gorąco ♥ Dzisiaj wybrałam się z moją mamą na zakupy. Kupiłam wszystko to, co zaplanowałam. Lubię robić takie zakupy gdzie wiem co mam kupić i jeszcze te rzeczy kupi się taniej niż się spodziewa ! Dzisiaj zakupiłam 3 bandażową spódnice do swojej kolekcji ♥ Teraz przechodzę do zdjęć:




Kurtka- stradivarius  | naszyjnik- claire's  | bransoletki- stradivarius | szal- pull&bear | spódnica- bershka

Na koniec zapraszam Was na moje aukcje na allegro:

XOXO♥
                                                                                                    Livi♥

23 komentarze:

  1. Piękne zakupy!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kurteczka.;D
    Reszta także.;pp

    Zapraszam na rozdanie:
    http://the-fashion-and-you.blogspot.com/2012/03/szybkie-rozdanie-szybka-wygrana.html

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne rzeczy zwłaszcza kurteczka i spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie sliczne ubranka sobie kupilas i bizuterie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo fajnie na blogu. :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne rzeczy * . *

    kama-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kurtka .Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ladna kurteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę,że szalejesz z tymi bandażowymi spódnicami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy, aż mi narobiłaś ochoty, by wybrać się do galerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna spódniczka ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz superowego bloga :*
    Mam pytanie , zauważyłam , że masz niektóre rzeczy z sh , też lubie tam coś wypatrzeć , lecz , nie zanlazłam jeszcze nic takiego fajnego vo masz ty:) masz swój ulubiony sh , gdzie ( też jestem z Rdm ):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) nie ma ulubionego sh. Jak czasami gdzieś idę i widzę jakiś sh to wchodzę i coś upoluję :)))

      Usuń
  13. świetne zakupy ;) spódniczka w kwiatki jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  14. spódnica trafiła w mój gust !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurtka ♥.♥
    Mom , please . ^^
    Mam bardzo podobną spódnicę , trochę inne kolory i naprawdę polecam bandażówki :D
    Pozdrawiam i zapraszam ! :D
    Obserwuję ! : >

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.