czwartek, 8 marca 2012

Zakupy

Hej dziewczyny♥  Jak mówiłam w poprzednim poście wczoraj byłam na zakupach. Był to spontaniczny wypad, nie zamierzałam robić dużych zakupów. A teraz co kupiłam :
spódnica zara 19.90 ( to jest tak naprawdę obcisła bluzka, ale świetnie wygląda jako bandażowa spódnica ♥)


Stanik bandeau - Stardivarius 14.90
( od dawna szukałam takiego stanika, żeby nie był bieliźniany i który mogłabym nosić pod prześwitujące bluzki♥)

naszyjnik- H&M 19.90


 na dzisiaj to tyle ;D Jutro jadę do Krakowa, ale postaram się w tym czasie napisać jakąś recenzję :)
XOXO ♥
                                                  Livi♥

18 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy . Najlepszego ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zakupy ^^
    widziałam ten stanik ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Też poluję na taki stanik,ale w czarnym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. stanik <3 tylko wolałabym czarny ;)
    chcę zobaczyć na Tobie tą bluzko-spódniczkę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam czarny, ale niestety nie było ;c

      Usuń
  5. Skradłabym Ci naszyjnik. ;)

    Zapraszam do siebie. :) pannazadziorna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy :) Też mam taki stanik :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. super stanik i super łańcuszek!
    masz bardzo fajnego bloga, oczywiście obserwuję! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. widze zakupy sie udały ;d świetny blog , bardzo mi sie u Cb podoba ; ]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.