niedziela, 8 kwietnia 2012

blue jeans

Hej ♥ Wczoraj byłam na szybkich zakupach ,pojechałam po konkretną rzecz, a mianowicie jeansową koszulę♥. Kupiłam ją w stradivariusie. Nie chciałam przeznaczać posta na pokazanie koszuli, więc dzisiaj outfit właśnie z nią. Pokażę Wam też lakier, który kupiłam jakieś 3 dni temu w Inglocie ♥











legginsy- stardivarius | torebka-no name | płaszcz-? | koszula- stradivarius | kozaki- all | komin- mamy :) | pierścionek, bransoletki- stradivarius | miętowa barnsoletka - D.I.Y|

I jak ^^?
Dzisiaj postaram się powystawiać coś na allegro, więc już Was zapraszam na aukcje:

XoXo ♥
                                                                                  Livi♥

26 komentarzy:

  1. Genialna koszula! Ale spróbuj coś znaleźć w moim rozmiarze -.-. Po świętach zacznę wysmuklanie xD

    Kolor lakieru <33

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ;*
    nagłówek świetny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. mam taka sama koszule i lakier ;) ale ja kupilam ja we wrzesniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebista koszula, a ile kosztowała.? <3

    OdpowiedzUsuń
  5. koszula jest świetna :) sama zbieram się do zakupy jakiejś , ale cena troszkę mnie odstrasza :))
    bardzo ładny zestaw :)

    http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie takiej koszuli poszukuję od dawna :)
    śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja , a pierścionek cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna jest ta koszula :)
    zestaw bardzo ladny !
    masz świetny kolor na paznokciach ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna koszula :)
    Czy wyniki rozdania się odbędą? Ja czekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna ta koszula ;)
    Mi się marzy jeansowa katanka,trochę krótka i z ćwiekami na ramionach :D
    Super lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz, genialna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna stylizacja!<3
    podoba mi się również zawartość szafy 'z wierzchy' :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakier masz swietny, koszula rowniez! :) Pozdrawiam ;) zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super stylizacja ;) ja mam koszulę w ciemnym kolorze ;) Piękne bransoletki ♥ a miętka super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne połączenie, bardzo podoba mi się to zestawienie, śliczny pierścionek!:)
    powróciłam do blogowania, zapraszam do siebie :
    http://balonowyduszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super blog zapraszam do mnie, blog o piosenkach, serialach i filmach : http://wszystko-jest-kolorowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.