sobota, 21 kwietnia 2012

collar

Hej ♥ Dzisiaj nareszcie stylizacja.
Ostatnio bardzo modne stały się kołnierzyki, ale noszone nie do eleganckich stylizacji, lecz tych na luzie! Do t-shirt'ów i nie tylko. Spodobały mi się takie kołnierzyki i postanowiłam mieć przynajmniej jeden w swojej szafie. I oto wczoraj moja mama mi taki uszyła ♥ Mój jest koronkowy :) Bardzo mi się spodobał i wiem, że na jednym się nie skończy. Do kołnierzyka założyłam ostatnio zakupiony t-shirt, miętowe rurki, których kolor na zdjęciu jak zwykle wyszedł nieco inny -.-










torba- oasap.com | tenisówki-nike | spodnie- pull&bear | bluzka- pull&bear | nausznica- H&M | kurtka- stradivarius | kołnierzyk - Hand Made

I jak?

XOXO♥
                                                          Livi♥

37 komentarzy:

  1. świetna stylizacja :D torebka bardzo mi się podoba :) gdzie kupiłaś buty? :]

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne spodnie ;)mnie osobiście takie kołnierzyki nie przekonują do siebie zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny outfit ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja!
    Ja jestem zauroczona wręcz w tych kołnierzykach, sama mam jeden.
    Kupiłam go w Zarze, pasuje do praktycznie WSZYSTKIEGO.
    T.

    OdpowiedzUsuń
  5. w jakim mieście mieszkasz ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja :)
    Pozdrowienia dla Pani Mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz :)
    boskie spodnie i koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny set !
    rewelacyjne buty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kołnierzyk, ale do tej bluzki zupełnie nie pasuje.:) Dość że kolor to jeszcze ten nadruk:) Powinna być gładka i w jakimś kolorze, dzięki któremu by się ten kołnierzyk wyróżnił:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą;)

      Usuń
    2. założyłabym go do jakiejś jaśniejszej, zwykłej bluzki, ale też jest ok :)

      Usuń
  11. uwielbiam koronkę ;) stylizacja oczywiście świetna ;]
    a buty są genialne ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta stylizacja ;** A te spodnie to normalnie 8 cud świata :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Te spodnie są zaczepiste muszę je mieć xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Kołnierzyk założyłabym do jakiejś janej bluzki ;D Ale to tylko moja opinia, poza tym fajnie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie:)
    chmura-wyobrazni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoja mam jest krawcową ?? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szacun ^_^ Umie robić kołnierzyki, przerabiać bluzki, spodenki więc myślałam że jest ;D

      Usuń
  16. masz zdolna mame:) chyba mnie zainspirowałas:)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudna stylizacja :)

    zapraszam do mnie www.kosmodo.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy kołnierzyk.
    Zwłaszcza ciekawie wygląda ze stylizacją.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oliwia, uważam że trochę zaczełaś olewać blooga, kiedyś dodawałaś kilka wpisów w tygodniu, a teraz ... rozumiem że nauka też chodzę do gimnazjum, moja koleżanka chodzi do 3, ale daje częściej wpisy od ciebie. sorry, ale taka prawda .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie olewam bloga. To, że dodaję rzadziej notki, to fakt, trochę przez naukę, ale też dlatego, że jak nie mam żadnego outfitu, to nie chcę pisać bezsensownej notatki byle by była -.- Wolę dodać notkę rzadziej, a konkretną.

      Usuń
  20. Mi osobiście nie przypadły do gustu kołnierzyki . Ale stylizacja jest całkiem okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny kołnierzyk :o śliczne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kolczyki i spodnie :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny outfit ! cudne buty i śliczna bluzka :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.